Per guarantisce a qualità di stampa, un bellu numeru di utilizatori di stampanti 3D aghjunghjenu un chiller d'acqua portable per rinfriscà l'UVLED chì pruduce a luce UV.
Ci hè una dumanda crescente di stampanti 3D per via di e so diverse applicazioni in a ricerca, a fabricazione, l'assistenza medica è altre aree. Durante l'operazione di l'impresora 3D, a luce UV solidificà u fotopolimeru stratu per stratu è questu hè unu di i prucessi più critichi in tutta l'operazione. Per guarantisce a qualità di stampa, un bellu numeru di utilizatori di stampanti 3D aghjunghjenu un chiller d'acqua portable per rinfriscà l'UVLED chì pruduce a luce UV. Per u sgiò Baars chì hè un utilizatore di stampante 3D da l'Olanda, hà sceltu S&A Teyu chiller d'acqua portatile Serie CW-5000T è era cusì cuntentu chì hà fattu una scelta bona.
Per più infurmazione nantu à S&A Chiller d'acqua portatile Teyu Serie CW-5000T, cliccate https://www.chillermanual.net/industrial-water-cooling-portable-chiller-cw-5000t-series-220v-50-60hz_p230.html
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.