Mentre chì i sistemi di waterjet ùn ponu micca esse largamente usati cum'è i so contraparti di taglio termale, e so capacità uniche li facenu indispensabili in industrii specifichi. U rinfrescante efficace, in particulare per mezu di u circuitu chjusu di u scambiu di calore oliu-acqua è u metudu di chiller, hè criticu per u so rendiment, soprattuttu in sistemi più grande è cumplessi. Cù i chillers d'acqua d'altu rendiment di TEYU, e macchine à jet d'acqua ponu operare in modu più efficiente, assicurendu affidabilità è precisione à longu andà.
Waterjets, mentri menu cumuni cà i sistemi di taglio di plasma o laser - chì custituiscenu solu 5-10% di u mercatu glubale - ghjucanu un rolu vitale in u taglio di materiali chì altre tecnulugia ùn ponu trattà. Malgradu esse significativamente più lento (finu à 10 volte più lento) di i metudi di taglio termale, i getti d'acqua sò indispensabili per a trasfurmazioni di metalli grossi cum'è bronzu, ramu è aluminiu, non metalli cum'è gomma è vetru, materiali organici cum'è legnu è ceramica, cumposti è composti. ancu manghjà.
A maiò parte di e macchine à jet d'acqua sò prodotte da picculi OEM. Indipendentemente da a dimensione, tutti i waterjets necessitanu un rinfrescante efficace per mantene a prestazione è a longevità. I picculi sistemi di jet d'acqua generalmente necessitanu da 2,5 à 3 kW di capacità di rinfrescamentu, mentre chì i sistemi più grande ponu esse bisognu di 8 kW o più.
Una soluzione efficace di rinfrescamentu per questi sistemi di jet d'acqua hè u circuitu chjusu di scambiu di calore oliu-acqua cumminatu cù un chiller d'acqua. Stu metudu implica u trasferimentu di u calore da u sistema basatu in oliu di u waterjet à un ciclu d'acqua separatu. Un chiller d'acqua poi sguassate u calore da l'acqua prima ch'ella sia recirculata. Stu disignu in ciclu chjusu impedisce a contaminazione è assicura una efficienza di rinfrescante ottima.
TEYU S&A Chiller, un capu fabricatore di chiller d'acqua, hè rinumatu per l'efficienza è a stabilità di i so prudutti chiller. U Refrigeratori serie CW offre capacità di rinfrescamentu da 600W à 42kW è sò adattati per rinfriscà e macchine à jet d'acqua. Per esempiu, u Chiller CW-6000 mudellu furnisce una capacità di rinfrescamentu di finu à 3140W, facendu ideale per i picculi sistemi waterjet, mentri u Chiller CW-6260 offre finu à 9000 W di putenza di rinfrescante, perfetta per sistemi più grande. Questi chillers furniscenu un cuntrollu di temperatura affidabile è stabile, salvaguardendu i cumpunenti sensibili di u jet d'acqua da u surriscaldamentu. Gestendu in modu efficace u calore, stu metudu di rinfrescamentu aumenta u rendiment di u jet d'acqua è estende a vita di l'equipaggiu.
Mentre chì i sistemi di jet d'acqua ùn ponu micca esse largamente usati cum'è i so contraparti di taglio termale, e so capacità uniche li rende indispensabili in industrii specifichi. U rinfrescante efficace, in particulare per mezu di u circuitu chjusu di u scambiu di calore oliu-acqua è u metudu di chiller, hè criticu per u so rendiment, soprattuttu in sistemi più grande è cumplessi. Cù i refrigeratori d'acqua d'alta prestazione TEYU, e macchine à jet d'acqua ponu operare in modu più efficiente, assicurendu affidabilità è precisione à longu andà.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.