Durante u prucessu di stampa di iniezione, una quantità significativa di calore hè generata, chì richiede un rinfrescante efficace per mantene l'efficienza di a produzzione è a qualità di u produttu. U chiller industriale TEYU CW-6300, cù a so alta capacità di rinfrescante (9kW), un cuntrollu di temperatura precisu (± 1 ℃), è parechje funzioni di prutezzione, hè una scelta ideale per rinfriscà e macchine di stampaggio a iniezione, assicurendu un prucessu di formatura efficiente è liscia.
I machini di stampa à iniezione sò strumenti essenziali in a fabricazione muderna, utilizati principalmente per creà prudutti di plastica. U prucessu implica l'injecting plasticu fondu in un moldu, chì hè poi rinfriscatu è solidificatu per furmà a forma desiderata. Queste macchine sò versatili, chì permettenu a produzzione di articuli chì varienu da pezzi chjuchi è intricati à prudutti grandi è cumplessi. L'injection molding hè largamente aduttatu per via di a so efficienza, precisione è capacità di pruduce prudutti d'alta qualità à scala.
Un aspettu criticu di l'injection molding hè u cuntrollu di a temperatura, chì influenza direttamente a qualità di u pruduttu finali. Chiller industriali ghjucà un rolu vitale in u mantenimentu di a temperatura precisa necessaria durante u prucessu di stampaggio per iniezione. Assicuranu chì u muffa è l'altri parti di a macchina ùn si surriscaldenu micca, chì ponu causà difetti in u pruduttu, rallentà a produzzione, o ancu dannu a macchina.
I chillers industriali aiutanu à circulà u liquidu di rinfrescante - di solitu acqua - attraversu u moldu è i canali di rinfrescante di a macchina. Stu coolant assorbe l'excedente di u calore da u plasticu fondu, chì permette di solidificà più veloce è più uniforme. U prucessu di rinfrescante più veloce ùn solu migliurà l'efficienza di a produzzione, ma assicura ancu una qualità consistente di u produttu, postu chì i fluttuazioni di temperatura sò minimizzati.
di TEYU refrigeratori industriali sò cunnisciuti per u so design compactu, portabilità ligera, sistemi di cuntrollu intelligenti, è parechje prutezioni di alarme. Questi refrigeratori industriali di alta qualità è affidabili sò ideali per rinfriscà diverse applicazioni industriali, cumprese macchine di stampaggio a iniezione. U TEYU Chiller industriale CW-6300 offre una capacità di rinfrescamentu sustanziale finu à 9000 W, assicurendu un cuntrollu di temperatura precisu cù una stabilità di ± 1 ° C. Funcionendu in un intervallu di temperatura da 5 ° C à 35 ° C, elimina in modu efficiente u calore generatu durante u prucessu di stampatura à iniezione, mantenendu cusì a qualità di u produttu consistente. Attraversu a so funziunalità Modbus 485, u chiller industriale pò cumunicà senza saldatura cù a macchina di stampaggio a iniezione. U pannellu digitale furnisce visualizazioni chjaramente è intuitive di temperatura è codici di alarme integrati, facilitendu u monitoraghju di u statu di u funziunamentu di u chiller è offre una prutezzione supplementaria sia per u chiller sia per l'equipaggiu di stampaggio per iniezione. Caratterizatu da alta efficienza, risparmiu d'energia, amichevule à l'ambiente è u funziunamentu faciule d'utilizazione, u chiller TEYU CW-6300 hè a soluzione di raffreddamentu ideale per l'applicazioni di stampaggio a iniezione.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.