
U sgiò Bavan da a Gran Bretagna hà pruvatu à truvà un refrigeratore d'acqua industriale adattatu per u so laser di alta putenza pocu fà è hà compru 3 diversi refrigeratori d'acqua industriali di diverse marche, cumprese S&A Teyu per fà una prova individuale. A so esigenza hè assai simplice - si prevede chì a fluttuazione di temperatura sia assai chjuca.
In a prova, i refrigeratori d'acqua industriali di marca A è di marca B ponu inizià u prucessu di refrigerazione assai rapidamente, ma a fluttuazione di temperatura righjunghje 2 gradi Celsius in solu 3 ore, ciò chì ùn hè micca satisfacente. Tuttavia, quandu hà pruvatu S&A u refrigeratore d'acqua industriale Teyu CWFL-3000, era assai cuntentu di u risultatu - a stabilità di a temperatura hè rimasta à ± 1 ℃ tuttu u ghjornu è u prublema di surriscaldamentu ùn si hè verificatu à u laser di alta putenza. À a so surpresa, questu refrigeratore d'acqua industriale CWFL-3000 supporta ancu u protocolu di cumunicazione Modbus-485 è hà un sistema di cuntrollu di temperatura duale applicabile per rinfrescà u laser di fibra di alta putenza è l'ottica à u listessu tempu, ciò chì hè assai cunveniente.
Inoltre, S&A U raffreddatore d'acqua industriale Teyu CWFL-3000 hè statu cuncipitu apposta per u laser à fibra 3000W è hè dotatu di un controller di temperatura intelligente chì pò indicà diversi allarmi quandu si verificanu, furnendu una grande prutezzione per u laser di alta putenza.
Per parametri più dettagliati di S&A U raffreddatore d'acqua industriale Teyu CWFL-3000, cliccate https://www.chillermanual.net/high-power-industrial-water-chillers-cwfl-3000-for-3000w-fiber-lasers_p21.html









































































































