
I ghjuvelli sò sempre stati u rigalu caldu trà l'amatori è u serviziu di marcatura laser persunalizata di ghjuvelli hè diventatu assai pupulare in l'ultimi anni. Videndu sta tendenza, u sgiò Tosun di Turchia hà lasciatu u so travagliu precedente è hà apertu u so propiu magazinu di marcatura laser persunalizata di ghjuvelli l'annu scorsu. È a settimana scorsa, e 2 unità di picculi refrigeratori industriali CWUL-10 sò state cunsegnate à u so magazinu è si prevede chì raffredderanu a so macchina di marcatura laser UV.
Sicondu u sgiò Tosun, a ragione per a quale hà sceltu S&A u picculu refrigeratore industriale Teyu CWUL-10 hè chì S&A Teyu hè assai famosu in Turchia è, in più, questu mudellu di refrigeratore hè statu cuncipitu apposta per u raffreddamentu di u laser UV cù una stabilità di temperatura di ± 0,3 ℃.
Inoltre, u picculu refrigeratore industriale CWUL-10 hè carattarizatu da un grande flussu di pompa è un'elevazione di pompa è hè cuncipitu cù una pipeline adatta, chì pò evità assai a generazione di bolle è aiuta à mantene a pruduzzione stabile di u laser UV. Per l'imprese di marcatura laser di ghjuvelli, a pruduzzione laser stabile hè assai impurtante.
Per più infurmazione nantu à S&A u picculu refrigeratore industriale Teyu CWUL-10, cliccate nantu à https://www.chillermanual.net/industrial-water-chiller-units-cwul-10-for-uv-lasers-with-low-maintenance_p19.html









































































































