
Signore Andreev da a Russia: Bonghjornu. Aghju amparatu a vostra cumpagnia da unu di i mo fornitori è avà vogliu aghjunghje un refrigeratore laser per rinfriscà a mo macchina di saldatura laser portatile chì hè aduprata per saldà i raccordi di tubi in ottone. A so putenza laser hè di 1500W. Avete qualchì raccomandazione?
S&A Teyu: Ebbè, ricumandemu u nostru refrigeratore laser RMFL-1000 chì hè specificamente cuncipitu per u raffreddamentu di macchine di saldatura laser portatili da 1000-1500W. Hà un design di montaggio su rack è un sistema di doppia temperatura dell'acqua chì hè applicabile per raffreddà a fonte laser a fibra è a testa di saldatura à u listessu tempu. Inoltre, u refrigeratore laser RMFL-1000 hè cuncipitu cù un controller di temperatura intelligente chì hè capace di mantene a fluttuazione di a temperatura di l'acqua à ±1 ℃. Siccomu a macchina di saldatura laser portatile diventa sempre più pupulare, questu refrigeratore laser hè utilizatu da sempre più utilizatori.
Signore Andreev: Sona bè. Ne piglieraghju unu.
Trè ghjorni dopu avè utilizatu u nostru refrigeratore laser RMFL-1000, hà dettu ch'ellu era assai suddisfattu di e so prestazioni è ch'ellu vulia cumprà 5 unità in più.
Per i parametri dettagliati di S&A Teyu laser chiller RMFL-1000, basta à cuntattà u nostru cullega di vendita à marketing@teyu.com.cn









































































































