
Pilotà un drone aereu hè diventatu una nova manera di piglià foto o di filmà video. Un drone aereu pò ghjunghje induve l'ochji ùn ponu ghjunghje. A maiò parte di i droni aerei sò chjuchi è pieghevoli per pudè stà in e tasche di l'amatori di fotografia. Ancu s'elli sò chjuchi è pieghevoli, sò dotati di CPU minuscule. Ci sò spessu parechje marche nantu à i cavi è i cumpunenti di a CPU. Cumu si ponu ottene queste marche? Ebbè, sta risposta hè a tecnica di marcatura laser UV.
U laser UV hè una fonte di luce fredda è hà a zona chì affetta u calore più chjuca, dunque pò fà una marcatura precisa nantu à i picculi cumpunenti senza causà troppu danni. Dunque, a tecnica di marcatura laser UV hè spessu aduprata in a marcatura di i CPU è di u corpu di i droni aerei. Tuttavia, u laser UV pò ancu generà calore persu quandu hè in funzione, dunque deve esse raffreddato in modu efficiente da una macchina refrigeratrice d'acqua.
U mese scorsu, un persunale di compra di una cumpagnia di droni hà urdinatu parechje S&A macchine refrigeratrici d'acqua Teyu CWUL-05 per rinfriscà e macchine di marcatura laser UV per droni. Eri, avemu ricevutu u so feedback dicendu ch'ellu era abbastanza suddisfatu di e prestazioni di raffreddamentu di e nostre macchine refrigeratrici d'acqua CWUL-05. S&A A macchina refrigeratrice d'acqua Teyu CWUL-05 hè stata cuncipita apposta per u rinfriscà u laser UV è presenta dimensioni ridotte è un cuntrollu precisu di a temperatura, ciò chì a rende l'accessoriu pupulare per e macchine di marcatura laser UV aduprate in a microelaborazione.
Per parametri più dettagliati di S&A Refrigeratore d'acqua Teyu CWUL-05, cliccate https://www.chillermanual.net/high-precision-uv-laser-water-chillers-cwul-05-with-long-life-cycle_p18.html









































































































