Stu maghju, un cliente di u Belgio ci hà cunsultatu nantu à u bon modu per rinfriscà u so laser à fibra di 3000W è ricumandemu S.&Un'unità di refrigerazione industriale Teyu CWFL-3000.
U laser à fibra IPG hè diventatu unu di i principali pruduttori di laser in u mondu è hè largamente utilizatu in a trasfurmazione di materiali, in i settori medichi è di alta gamma. Stu maghju, un cliente di u Belgio ci hà cunsultatu nantu à u bon modu per rinfriscà u so laser à fibra di 3000W è ricumandemu S.&Un'unità di refrigerazione industriale Teyu CWFL-3000. Era assai interessatu à questu mudellu di chiller. È eri, hà fattu l'ordine di 10 unità.
S&Un refrigeratore industriale Teyu CWFL-3000 hè statu cuncipitu apposta per u raffreddamentu di un laser à fibra IPG di 3000 W è presenta un sistema di refrigerazione duale chì hè capace di raffreddà u laser à fibra è u connettore otticu / QBH à u listessu tempu è aiuta à prevene a generazione di acqua condensata. Inoltre, hè cuncipitu cù parechji dispositivi di filtrazione per filtrà l'impurità è l'ioni in a via navigabile, ciò chì hè utile per evità l'intasamentu in a via navigabile.
Per i parametri dettagliati di S&Una unità di refrigerazione industriale Teyu CWFL-3000, cliccate https://www.teyuchiller.com/recirculating-water-chiller-system-cwfl-3000-for-fiber-laser_fl7