Sè a tensione hè nurmale, ma u ventilatore di raffreddamentu di u refrigeratore d'acqua industriale chì raffredda a macchina di taglio laser à fibra smette di funziunà, questu puderia esse:
1. U cavu di cunnessione di u ventilatore di raffreddamentu hè in cattivu cuntattu. Verificate a cunnessione di u cavu in cunsequenza;
2. A capacità diminuisce. Per piacè cambiate un'altra capacità.
3. A bobina si brusgia. In questu casu, l'utilizatori anu bisognu di cambià tuttu u ventilatore di raffreddamentu.
Sè u ventilatore di raffreddamentu smette sempre di funziunà dopu avè pruvatu i metudi sopra menzionati, hè cunsigliatu di cuntattà u fornitore di raffreddatori d'acqua industriale u più prestu pussibule.
Dopu à 18 anni di sviluppu, avemu stabilitu un sistema rigorosu di qualità di u produttu è furnitu un serviziu post-vendita ben stabilitu. Offremu più di 90 mudelli standard di refrigeratori d'acqua è 120 mudelli di refrigeratori d'acqua per a persunalizazione. Cù una capacità di raffreddamentu chì varieghja da 0,6 kW à 30 kW, i nostri refrigeratori d'acqua sò applicabili per raffreddà diverse fonti laser, macchine di trasfurmazione laser, macchine CNC, strumenti medichi, apparecchiature di laburatoriu è cusì.