
Cum'è utilizatore di un sistema di refrigerazione d'acqua industriale, pudete sapè bè chì avete bisognu di cambià l'acqua dopu avè utilizatu u refrigeratore per un certu periodu di tempu. Ma sapete perchè?
Ebbè, cambià l'acqua hè unu di i travagli di mantenimentu più impurtanti per i refrigeratori d'acqua industriali.
Questu hè perchè quandu a macchina laser funziona, a fonte laser genera una grande quantità di calore è hà bisognu di un refrigeratore d'acqua industriale per eliminà u calore. Durante a circulazione di l'acqua trà u refrigeratore è a fonte laser, ci saranu certi tipi di polvere, riempimentu metallicu è altre impurità. Se quest'acqua contaminata ùn hè micca rimpiazzata regularmente da acqua pulita chì circula, hè prubabile chì u canale d'acqua in u refrigeratore d'acqua industriale si intasi, affettendu u funziunamentu nurmale di u refrigeratore.
Stu tipu d'intasamentu si verificarà ancu in u canale d'acqua in a fonte laser, purtendu à un flussu d'acqua più lentu è à prestazioni di refrigerazione più scarse. Dunque, a pruduzzione laser è a qualità di a luce laser saranu ancu affettate è a so durata di vita serà accorciata.
Da l'analisi sopra menzionata, si pò vede chì a qualità di l'acqua hè assai impurtante è chì cambià l'acqua regularmente hè assai necessariu. Dunque, chì tipu d'acqua si deve aduprà ? Ebbè, l'acqua purificata o l'acqua distillata pulita o l'acqua deionizzata sò ancu applicabili. Questu hè perchè questi tipi d'acqua cuntenenu assai pochi ioni è impurità, chì ponu riduce l'intasamentu in u refrigeratore. Per a frequenza di cambiamentu di l'acqua, si suggerisce di cambialla ogni 3 mesi. Ma per l'ambienti pulverulenti, si suggerisce di cambialla ogni 1 mese o ogni mezu mese.









































































































