Quandu sceglite un chiller d'acqua, a capacità di rinfrescante hè cruciale, ma micca u solu determinante. A prestazione ottimale dipende da l'abbinamentu di a capacità di u chiller à u laser specificu è e cundizioni ambientali, e caratteristiche laser è a carica di calore. Hè cunsigliatu un chiller d'acqua cù 10-20% più di capacità di rinfrescamentu per efficienza è affidabilità ottimali.
Una capacità di rinfrescante più altu hè sempre megliu?
No, truvà u partitu ghjustu hè a chjave. A capacità di rinfrescamentu oversized ùn hè micca necessariamente benefica è pò purtà à parechji prublemi. Prima, aumenta u cunsumu d'energia è aumenta i costi operativi. Siconda, provoca frequenti partenze è fermate à carichi bassi, purtendu à una usura aumentata di cumpunenti cruciali cum'è i compressori, infine accurtendu a vita di l'equipaggiu. Inoltre, pò rende u cuntrollu di u sistema sfida, risultatu in fluttuazioni di temperatura chì affettanu a precisione di trasfurmazioni laser.
Cumu valutà accuratamente i requisiti di rinfrescamentu per l'equipaggiu laser prima di cumprà a chiller d'acqua? Avete bisognu di cunsiderà:
1. Caratteristiche Laser: Al di là di u tipu di laser è a putenza, hè cruciale per cunsiderà parametri cum'è a lunghezza d'onda è a qualità di u fasciu. Laser cù diverse lunghezze d'onda è modi operativi (cuntinuu, pulsatu, etc.) producenu quantità variate di calore durante a trasmissione di u fasciu. Per risponde à i bisogni di rinfrescamentu unichi di diversi tipi di laser (cum'è laser in fibra, laser CO2, laser UV, laser ultraveloce ...), TEYU Water Chiller Maker furnisce una gamma completa di refrigeratori d'acqua, cum'è a serie CWFL. refrigeratori laser a fibra, a serie CW Refrigeratori laser CO2, a serie RMFL refrigeratori montati in rack, a serie CWUP ± 0,1 ℃ chiller ultra-precisione...
2. Ambiente Operativu: A temperatura di l'ambienti, l'umidità è e cundizioni di ventilazione influenzanu a dissipazione di u calore di u laser. In ambienti caldi è umidi, u chiller d'acqua deve furnisce una capacità di rinfrescante più grande.
3. Carica di calore: Per calculà a carica di calore tutale di u laser, cumprese u calore generatu da u laser, cumpunenti ottici, etc., a capacità di rinfrescante necessaria pò esse determinata.
Comu regula generale, selezziunate un chiller d'acqua cù 10-20% capacità di rinfrescamentu di più cà u valore calculatu hè una scelta prudente, assicurendu chì l'equipaggiu laser mantene una temperatura stabile durante u funziunamentu prolongatu. TEYU Water Chiller Maker, cù 22 anni di sperienza in raffreddamentu laser, pò furnisce soluzioni di cuntrollu di temperatura adattate basate nantu à e vostre esigenze di raffreddamentu specifiche. Per piacè sentite liberu di cuntattateci via [email protected].
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.