L'estate hè ghjunta è e temperature sò in crescita. Quandu un refrigeratore funziona per un periodu prolongatu à alte temperature, pò impedisce a so dissipazione di u calore, purtendu à un allarme di alta temperatura è una diminuzione di l'efficienza di raffreddamentu. Mantene u vostru refrigeratore d'acqua industriale in perfetta forma questu estate cù questi cunsiglii di manutenzione essenziali:
1. Evitate l'allarmi di alta temperatura
(1) Sè a temperatura ambiente di u refrigeratore in funzione supera i 40 ℃, si fermerà per via di u surriscaldamentu. Ajustate l'ambiente di travagliu di u refrigeratore per mantene a temperatura ambiente ottima trà 20 ℃-30 ℃.
(2) Per evità una scarsa dissipazione di u calore causata da una forte accumulazione di polvere è allarmi di alta temperatura, aduprate regularmente una pistola à aria per pulisce a polvere nantu à a garza filtrante di u refrigeratore industriale è a superficia di u condensatore.
*Nota: Mantene una distanza di sicurezza (circa 15 cm) trà l'uscita di a pistola d'aria è l'alette di dissipazione di u calore di u condensatore è soffià l'uscita di a pistola d'aria verticalmente versu u condensatore.
(3) Un spaziu inadeguatu per a ventilazione intornu à a macchina pò scatenà allarmi di alta temperatura.
Mantene una distanza di più di 1,5 m trà l'uscita d'aria di u chiller (ventilatore) è l'ostaculi è una distanza di più di 1 m trà l'entrata d'aria di u chiller (filtru di garza) è l'ostaculi per facilità a dissipazione di u calore.
*Cunsigliu: Sè a temperatura di l'attellu hè relativamente alta è affetta l'usu nurmale di l'equipaggiu laser, cunsiderate i metudi di raffreddamentu fisicu cum'è un ventilatore raffreddatu à acqua o una cortina d'acqua per aiutà à u raffreddamentu.
2. Pulite regularmente u filtru di u screnu
Pulite regularmente u filtru perchè hè quì chì a sporcizia è l'impurità s'accumulanu di più. S'ellu hè troppu sporcu, rimpiazzatelu per assicurà un flussu d'acqua stabile di u refrigeratore industriale.
3. Rimpiazzà regularmente l'acqua di raffreddamentu
Rimpiazzà regularmente l'acqua circulante cù acqua distillata o purificata in estate s'ellu hè statu aghjuntu antigelu in invernu. Questu impedisce à l'antigelu residuale di influenzà u funziunamentu di l'apparecchiatura. Rimpiazzà l'acqua di raffreddamentu ogni 3 mesi è pulisce l'impurità o i residui di a tubazione per mantene u sistema di circulazione di l'acqua senza ostaculi.
4. Attenti à l'impattu di l'acqua di condensazione
Attenti à a condensazione di l'acqua durante l'estate calda è umida. Sè a temperatura di l'acqua circulante hè più bassa di a temperatura ambiente, l'acqua di condensazione pò esse generata nantu à a superficia di u tubu di l'acqua circulante è di i cumpunenti raffreddati. L'acqua di condensazione pò causà un cortocircuitu di i circuiti stampati interni di l'apparecchiatura o dannà i cumpunenti principali di u refrigeratore industriale, ciò chì influenzerà u prugressu di a pruduzzione. Hè cunsigliatu di aghjustà a temperatura di l'acqua impostata in basa à a temperatura ambiente è à i requisiti di funziunamentu di u laser.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè cumpletate u furmulariu per cuntattà ci, è seremu felici di aiutà vi.