
Parechje persone si dumanderanu: "Per u raffreddamentu di u tubu laser CO2 sigillatu, a capacità di raffreddamentu di l'unità di raffreddamentu d'acqua hè più alta megliu hè?". Ebbè, questu ùn hè micca veru. L'unità di raffreddamentu d'acqua deve risponde à i requisiti di raffreddamentu di u tubu laser CO2. Se a capacità di raffreddamentu hè troppu alta, una parte di l'energia di l'unità di raffreddamentu d'acqua ùn serà micca aduprata cumpletamente, ciò chì significa chì ci serà un sprecu d'energia. U sgiò Patel hà fattu a stessa dumanda in u so recente email.
In u so email, hà dumandatu s'ellu era apprupriatu aduprà l'unità di raffreddamentu d'acqua CW-5300 per rinfriscà u tubu laser CO2 sigillatu 60W-80W cum'è indicatu in a specificazione di u produttu quì sottu. Ebbè, per rinfriscà u tubu laser CO2 sigillatu 60w-80w, hè abbastanza aduprà S&A unità di raffreddamentu d'acqua Teyu CW-3000.


Per parametri più dettagliati di S&A unità di refrigerazione d'acqua Teyu CW-3000, cliccate https://www.chillermanual.net/portable-industrial-air-cooled-chillers-for-60w-80w-co2-laser-tube_p26.html









































































































