Spessu scuntremu certi utilizatori chì facenu una tale dumanda: hè pussibule di ùn cambià l'acqua circulante in u refrigeratore di liquidu à ricirculazione di a taglierina laser à fibra? Ebbè, a risposta hè INNÒ. L'acqua circulante hè u mediu di raffreddamentu di u refrigeratore di liquidu à ricirculazione, dunque hè assai impurtante mantene a qualità di l'acqua. Durante u prucessu di ricirculazione, l'acqua circulante caccierà via qualchì polvere o particelle di metallu da a taglierina laser à fibra. Sè l'acqua circulante ùn hè micca cambiata, hè assai prubabile chì si verifichi un intasamentu.
Hè cunsigliatu di cambià l'acqua circulante di u refrigeratore di liquidu à ricirculazione ogni 3 mesi o secondu e cundizioni d'usu effettive.
Dopu à 18 anni di sviluppu, avemu stabilitu un sistema rigorosu di qualità di u produttu è furnitu un serviziu post-vendita ben stabilitu. Offremu più di 90 mudelli standard di refrigeratori d'acqua è 120 mudelli di refrigeratori d'acqua per a persunalizazione. Cù una capacità di raffreddamentu chì varieghja da 0,6 kW à 30 kW, i nostri refrigeratori d'acqua sò applicabili per raffreddà diverse fonti laser, macchine di trasfurmazione laser, macchine CNC, strumenti medichi, apparecchiature di laburatoriu è cusì.