Quandu l'operazione ripiglià, riavvia u vostru chiller laser cuntrollandu u ghjacciu, aghjunghjendu acqua distillata (cù antigelu se sottu à 0 ° C), pulisce a polvera, sguassate e bolle d'aria, è assicurendu cunnessi di putenza adattati. Pone u chiller laser in una zona ventilata è cumincià prima di u dispusitivu laser. Per supportu, cuntattate [email protected].
Cù a fine di a stagione di vacanze, l'imprese in u mondu tornanu à l'operazioni cumplete. Per assicurà chì u vostru chiller laser funziona senza problemi, avemu preparatu una guida completa di riavviu di chiller per aiutà vi ripiglià rapidamente a produzzione.
1. Verificate per Ice è Add Cooling Water
● Verificate per Ice: Temperature di prima primavera pò ancu esse abbastanza bassu, cusì prima di principià, assicuratevi di verificà se a pompa è i tubi d'acqua sò congelati.
Misure di scongelamento: Aduprate un soffiatore di aria calda per scongelare qualsiasi tubi interni è cunfirmà chì u sistema di l'acqua hè liberu di ghiaccio. Eseguite una prova di cortu circuitu cù i tubi per assicurà chì ùn ci hè micca accumulazione di ghiaccio in i tubi d'acqua esterni.
● Add Cooling Water: aghjunghje l'acqua distillata o l'acqua purificata attraversu u portu di riempimentu di u chiller laser. Se a temperatura in a vostra zona hè sempre sottu à 0 ° C, aghjunghje una quantità adatta di antifreeze.
Nota: A capacità di u cisterna d'acqua di u chiller pò esse verificata direttamente nantu à l'etichetta per evità di overfilling o underfilling. Se a temperatura hè sopra à 0 ° C, l'antifreeze ùn hè micca necessariu.
2. Pulizia è dissipazione di u calore
Aduprate una pistola d'aria per pulisce a polvera è i detriti da a gasa di filtru è a superficia di u condensatore per mantene a prestazione di dissipazione di calore di u chiller laser. Assicuratevi chì ùn ci hè micca accumulazione di polvera chì puderia influenzà l'efficienza di raffreddamentu.
3. Draining è Starting u Laser Chiller
● Drain the Chiller: Dopu avè aghjustatu acqua di rinfrescante è riavviatu u chiller, pudete scuntrà un alarme di flussu , generalmente causatu da bolle d'aria o blocchi di ghiaccio minori in i tubi. Aprite u portu di riempimentu d'acqua per lascià l'aria fora, o aduprate una fonte di calore per elevà a temperatura è l'alarma si resetta automaticamente.
● Cumincià a Pompa: Se a pompa d'acqua hà difficultà à inizià, pruvate a rotazione manuale di l'impeller di u mutore di a pompa quandu u sistema hè off per aiutà à l'iniziu.
4. Altre considerazioni
● Verificate e linee di alimentazione per e cunnessione di fasi curretta, assicurendu chì u spinu di l'alimentazione, i fili di signale di cuntrollu è u filu di terra sò cunnessi in modu sicuru.
● Pone u chiller laser in un ambiente ben ventilatu cù una temperatura adattata, evitendu u sole direttu, è assicurendu chì ùn ci hè micca materiale inflammable o splusivu vicinu. L'equipaggiu deve esse piazzatu à almenu 1 metru di distanza da l'ostaculi, cù unità chiller più grande chì necessitanu più spaziu per a dissipazione di u calore.
● Quandu aduprà l'equipaggiu, sempre accende u chiller laser prima, seguitu da u dispusitivu laser, per assicurà u funziunamentu propiu.
Sì avete qualchì quistione o scontru difficultà cù i passi sopra, per piacè cuntattate u nostru squadra di supportu tecnicu via email à [email protected] . Semu felici di aiutà vi.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.