E macchine di saldatura laser CO2 utilizanu un laser à diossidu di carbonu cum'è fonte di calore è sò principalmente cuncepite per a saldatura di materiali non metallici. Sò particularmente efficaci per i plastichi cù alti tassi d'assorbimentu laser è punti di fusione relativamente bassi. In diverse industrie, a saldatura laser CO2 offre una suluzione pulita è senza cuntattu chì offre precisione è alta efficienza.
Termoplastichi vs Plastichi Termoindurenti
I materiali plastichi si dividenu in duie categurie principali: termoplastici è termoindurenti.
I termoplastici si ammorbidiscenu è si sciolgenu quandu sò riscaldati è si solidificanu quandu si raffreddanu. Stu prucessu hè reversibile è ripetibile, ciò chì u rende ideale per l'applicazioni di saldatura laser.
I plastichi termoindurenti, invece, subiscenu un cambiamentu chimicu durante u prucessu di polimerizazione è ùn ponu esse rifusi una volta indurizzati. Sti materiali ùn sò generalmente micca adatti per a saldatura laser CO2.
Termoplastichi cumuni saldati cù saldatrici laser CO2
E macchine di saldatura laser CO2 sò assai cumpatibili cù una larga gamma di termoplastici, cumpresi:
- ABS (Acrilonitrile Butadiene Stirene)
- PP (Polipropilene)
- PE (Polietilene)
- PC (Policarbonatu)
Questi materiali sò largamente usati in settori cum'è l'automobile, l'elettronica, i dispositivi medichi è l'imballaggio, induve sò necessarie saldature di plastica precise è durevuli. L'altu tassu d'assorbimentu di sti plastichi à e lunghezze d'onda di u laser CO2 rende u prucessu di saldatura efficiente è affidabile.
Plastiche cumposte è saldatura laser CO2
Certi cumposti à basa di plastica, cum'è i plastichi rinforzati cù fibre di vetru (GFRP), ponu ancu esse trattati cù macchine di saldatura laser CO2 in e cundizioni adatte. Quessi materiali combinanu a furmabilità di i plastichi cù a resistenza è a resistenza à u calore migliorate di e fibre di vetru. Di cunsiguenza, sò sempre più aduprati in l'industrie aerospaziali, di custruzzione è di trasportu.
![Materiali plastichi adatti per macchine di saldatura laser CO2]()
Impurtanza di l'usu di un refrigeratore d'acqua cù saldatrici laser CO2
A causa di l'alta densità energetica di u fasciu laser CO2, u prucessu di saldatura pò generà un calore significativu. Senza un cuntrollu currettu di a temperatura, questu pò causà a deformazione di u materiale, brusgiature, o ancu u surriscaldamentu di l'attrezzatura. Per assicurà prestazioni stabili, si cunsiglia un refrigeratore laser CO2 TEYU per u raffreddamentu di a fonte laser. Un sistema di refrigerazione d'acqua affidabile aiuta à:
- Mantene una temperatura di funziunamentu consistente
- Prulungà a vita di serviziu di l'equipaggiu laser
- Migliurà a qualità di a saldatura è a cunsistenza di u prucessu
Cunclusione
E macchine di saldatura laser CO2 sò una suluzione ideale per unisce diversi termoplastici è certi cumposti. Quandu sò assuciati à un sistema di refrigerazione d'acqua dedicatu, cum'è i refrigeratori laser CO2 di u fabricatore di refrigeratori TEYU, furniscenu una suluzione di saldatura altamente efficiente, stabile è precisa per i bisogni di fabricazione muderni.
![Produttore è Fornitore di Refrigeratori TEYU cù 23 Anni di Esperienza]()