Microsoft Research hà svelatu un rivoluzionariu "Project Silica" chì hà u scopu di sviluppà un metudu ecologicu utilizendu laser ultraveloci per almacenà una grande quantità di dati in pannelli di vetru. Dispone di una longa vita, una grande capacità di almacenamento, è un impattu ambientale minimu, chì serà applicatu più largamente per portà più comodità.
Microsoft Research hà svelatu un rivoluzionariu"Project Silica" chì hà mandatu onde di scossa in u mondu. In u so core, stu prughjettu hà u scopu disviluppà un metudu ecologicu utilizendu laser ultrarapidi per almacenà una grande quantità di dati in pannelli di vetru. Comu sapemu bè, l'almacenamiento è u trattamentu di e dati anu implicazioni ambientali significativu, cù i dispositi di almacenamento tradiziunali, cum'è i discu duru è i dischi ottici chì necessitanu l'electricità per mantene è avè una vita limitata. In affruntà u prublema di l'almacenamiento di dati, Microsoft Research, in cullaburazione cù u gruppu di venture capital di sustenibilità Elire, hà iniziatu Prughjettu Silica.
Allora, cumu funziona u Prughjettu Silica ?
Inizialmente, i dati sò scritti in i pannelli di vetru cù laser ultrafast femtosecond. Queste alterazioni di dati minuscule sò imperceptibili à l'occhiu nudu, ma ponu esse facilmente accede à traversu a lettura, a decodificazione è a trascrizione cù microscopi cuntrullati da computer. I pannelli di vetru chì almacenanu e dati sò allora allughjati in una "biblioteca" di operazione passiva chì ùn hà micca bisognu di elettricità, riducendu significativamente l'emissioni di carboniu assuciate à u almacenamentu di dati à longu andà.
In quantu à a natura innovativa di stu prughjettu, Ant Rowstron, un ingegnere in Microsoft Research hà spiegatu chì a vita di a tecnulugia magnetica hè limitata è un discu duru pò durà circa 5-10 anni. Quandu u so ciclu di vita hè finitu, avete da riplicà in una nova generazione di media. Francamente, cunsiderendu tutte l'energia è e risorse chì utilizanu, questu hè à tempu ingombrante è insostenibile. Dunque, anu u scopu di cambià stu scenariu attraversu Project Silica.
In più di a musica è di i filmi, stu prughjettu hà altre scenarii d'applicazione. Per esempiu, Elire cullabureghja cù Microsoft Research per utilizà sta tecnulugia per u Global Music Vault. Un picculu pezzu di vetru in l'arcipelagu Svalbard pò accoglie parechji terabytes di dati, abbastanza per almacenà circa 1,75 milioni di canzoni o 13 anni di musica. Questu marca un passu impurtante versu u almacenamentu di dati sustinibili.
Ancu l'almacenamiento di vetru ùn hè ancu prontu per a implementazione à grande scala, hè cunsideratu cum'è una soluzione cummerciale sustenibile promettente per via di a so durabilità è a so efficienza di costu. Inoltre, i costi di mantenimentu in i stadi successivi seranu "negligable". Hè solu bisognu di almacenà sti repositori di dati di vetru in strutture senza putenza. Quandu hè necessariu, i robots ponu cullà nantu à i scaffali per ricuperà per l'operazioni d'importazione successive.
In riassuntu,Prughjettu Silica ci offre un novu modu eculogicu di almacenamiento di dati. Ùn solu ùn hà una longa vita è una grande capacità di almacenamento, ma hà ancu un impattu ambientale minimu. Aspittemu di vede sta tecnulugia applicata più largamente in u futuru, purtendu più cunvenzione à a nostra vita.
TEYUchiller laser ultrarapidu furnisce un supportu di rinfrescante efficiente è stabile per i prughjetti laser di picosecondi / femtosecondi ultraveloci, migliurà in modu efficace a qualità di trasfurmazioni è allungendu a vita di l'equipaggiu. Aspittemu u futuru induve i chillers laser ultraveloci TEYU ponu esse applicati per scrive dati in vetru à fiancu à sta nova tecnulugia rivoluzionaria!
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.