A temperatura di l'exhaust hè unu di i paràmetri critichi; A temperatura di condensazione hè un paràmetru operativu vitale in u ciculu di refrigerazione; A temperatura di a carcassa di u compressore è a temperatura di a fabbrica sò parametri critichi chì necessitanu una attenzione particulari. Questi paràmetri operativi sò vitali per migliurà l'efficienza è u rendiment generale.
Cum'è un cumpunente di rinfrescante cruciale per l'equipaggiu laser, hè vitale prestu attente à i paràmetri operativi di unchiller industriale per migliurà a so efficienza è u rendiment generale. Andemu in alcuni paràmetri operativi chjave di i chiller industriali:
1. Temperature Exhaust hè unu di i paràmetri critichi.
Duranti l'estiu, a temperatura di l'exhaust di u compressore tende à esse alta, chì esige un funziunamentu attentu. Se a temperatura di scarico hè troppu bassu, pò influenzà u rinfrescante di l'avvolgimentu di u mutore è accelerà l'anziane di i materiali d'insulazione.
2. A temperatura di u casing di u compressore hè un altru paràmetru chì guarantisci l'attenzione.
U calore generatu da u mutore elettricu è l'attrito in l'unità di refrigerazione pò causà a carcassa di tubu di rame à emette calore. A differenza di temperatura trà a cima è u fondu pò purtà à a cundensazione nantu à a carcassa superiore di u compressore quandu e cundizioni ambientali sò umidi à 30 ° C.
3. A temperatura di cundensazione hè un paràmetru operativu vitale in u ciculu di refrigerazione.
Affetta direttamente l'efficienza di rinfrescamentu di u chiller d'acqua, u cunsumu di energia, a sicurità è l'affidabilità. In i condensatori rinfriscati à l'acqua, a temperatura di condensazione hè generalmente 3-5 ° C più altu ch'è a temperatura di l'acqua di rinfrescante.
4. A temperatura di l'ambienti di a fabbrica hè un altru paràmetru criticu chì necessita una attenzione particulari.
Hè cunsigliatu di mantene a temperatura di l'ambienti in un intervallu consistente di menu di 40 ° C, postu chì u sopra à stu limitu pò purtà à sovraccaricare l'unità di refrigerazione, affettendu cusì a produzzione industriale. A temperatura di u funziunamentu ottimali per un chiller si trova in a gamma di 20 ° C à 30 ° C.
Specializzata in refrigeratori laser da 21 anni, TEYU S&A offre più di 120 mudelli di refrigeratori d'acqua industriali. Questi refrigeratori d'acqua furniscenu un supportu di rinfrescante affidabile per diverse apparecchiature laser, cumprese macchine di taglio laser, macchine di saldatura laser, macchine di marcatura laser è macchine di scansione laser. TEYU S&A I refrigeratori d'acqua industriali assicuranu un rendimentu laser stabile, una qualità di fasciu mejorata è una efficienza operativa aumentata. Benvenuti à sceglie TEYU S&A Chiller, induve a nostra squadra prufessiunale hè dedicata à furnisce un serviziu superiore è una sperienza d'utilizatore.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.