Ci ponu esse parechje ragioni chì portanu à a temperatura chì ùn cala micca in u refrigeratore laser à fibra chì raffredda a taglierina laser à fibra CNC.
1. U regulatore di temperatura di u refrigeratore laser à fibra hà qualchi prublemi è ùn pò micca fà u cuntrollu di a temperatura;
2. U refrigeratore laser à fibra sceltu ùn hà micca abbastanza capacità di raffreddamentu, dunque ùn hè micca capace di raffreddà efficacemente a taglierina laser à fibra CNC;
3. Sè stu prublema si verifica dopu chì u refrigeratore laser à fibra hè statu utilizatu per un certu periodu di tempu, questu puderia esse:
A. U scambiatore di calore hè troppu sporcu. Per piacè cambiate per un altru scambiatore di calore;
B. U refrigeratore laser à fibra perde refrigerante. Per piacè truvate è saldate u puntu di fuga;
C. U refrigeratore laser à fibra hè messu in un ambiente troppu caldu o troppu fretu. Per piacè sceglite un refrigeratore laser à fibra di più grande capacità di raffreddamentu.
Dopu à 18 anni di sviluppu, avemu stabilitu un sistema rigorosu di qualità di u produttu è furnitu un serviziu post-vendita ben stabilitu. Offremu più di 90 mudelli standard di refrigeratori d'acqua è 120 mudelli di refrigeratori d'acqua per a persunalizazione. Cù una capacità di raffreddamentu chì varieghja da 0,6 kW à 30 kW, i nostri refrigeratori d'acqua sò applicabili per raffreddà diverse fonti laser, macchine di trasfurmazione laser, macchine CNC, strumenti medichi, apparecchiature di laburatoriu è cusì via.