In a machinazione ottica di ultra precisione, ancu u più chjucu cambiamentu di temperatura pò purtà à errori significativi. Per esempiu, quandu si machina un specchiu otticu in lega d'aluminiu di 100 mm (coefficiente di dilatazione termica ≈23 µm/m·°C), un solu aumentu di temperatura di 0,5°C pò causà una dilatazione termica di circa 1,15 µm, abbastanza per compromettere a precisione di machinazione à livellu nanometricu.
Ogni cumpunente di u sistema, a pezza, u mandrinu, u lettu di a macchina è e guide, subisce una espansione termica per via di u calore di u mandrinu è di e fluttuazioni di a temperatura ambiente. Questu rende un cuntrollu termicu precisu essenziale per mantene una stabilità dimensionale submicronica è assicurà finiture superficiali ottiche di alta qualità.
Hè per quessa chì un refrigeratore di precisione cù una stabilità di temperatura di ±0,1°C hè indispensabile. I refrigeratori di precisione di a serie TEYU CWUP , cù una precisione di cuntrollu di ±0,08°C ~ ±0,1°C, furniscenu una cunsistenza termica eccezziunale per a machinazione ottica avanzata è i sistemi CNC. Di fiducia da i principali produttori di apparecchiature ottiche è di precisione in u mondu sanu, i refrigeratori di precisione TEYU minimizanu efficacemente a deformazione termica, mantenenu temperature di funziunamentu stabili è garantiscenu a precisione dimensionale in a fabricazione à nanometri.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè cumpletate u furmulariu per cuntattà ci, è seremu felici di aiutà vi.