
6 mesi fà, avemu ricevutu un missaghju da una sucietà d'ingegneria polacca.
"Simu una sucietà d'ingegneria situata in Pulonia è avemu decisu pocu fà di fà qualchì ricerca nantu à l'applicazioni di laser à fibra destinate à un ulteriore sviluppu di u nostru propiu pruduttu. Siccomu adupreremu u laser à fibra MAX in a ricerca, speremu chì pudete ricumandà un refrigeratore di laser à fibra adattatu per rinfriscà u laser à fibra MAX."
À a fine, avemu cunsigliatu S&A u refrigeratore laser à fibra Teyu CWFL-500 secondu a putenza di u so laser à fibra MAX. Dopu avè utilizatu u refrigeratore per qualchì settimana, a cumpagnia polacca ci hà mandatu l'accordu di cuuperazione è hè diventata u nostru partenariu cummerciale. Dunque, chì face chì sta cumpagnia piglii a decisione di diventà u nostru partenariu cummerciale? Ebbè, secondu u capu di sta cumpagnia, u sgiò Filipowski, questu hè per via di e prestazioni stabili di u refrigeratore laser à fibra CWFL-500.
S&A U refrigeratore laser à fibra Teyu CWFL-500 hà una stabilità di temperatura di ±0.3℃ è hè cuncipitu cù dui cuntrolli di temperatura intelligenti. Unu hè per cuntrullà a temperatura di a fonte laser à fibra è l'altru hè per cuntrullà a temperatura di a testa laser di a macchina di trasfurmazione laser. Una macchina pò fà e cose di duie. Ùn hè micca abbastanza cunsiderevule? Inoltre, u refrigeratore laser à fibra CWFL-500 hà passatu i diversi testi rigorosi prima di a consegna è hè cunforme à i standard CE, ISO, REACH è ROHS, cusì l'utilizatori ponu esse sicuri di utilizà u refrigeratore laser à fibra.
Per più applicazioni di S&A Refrigeratore laser a fibra Teyu CWFL-500, cliccate https://www.chillermanual.net/application-photo-gallery_nc3









































































































