![laser cooling laser cooling]()
L'aghjunta di un'unità di refrigerazione industriale hè indispensabile per a macchina di taglio laser in acciaio al carboniu per impedisce u surriscaldamentu di a macchina, ma u sgiò... Clark da l'Australia, chì hè un utilizatore principiante di a macchina di taglio laser in acciaio al carbonio, l'hà amparatu à a manera dura.
Signore Clark hà appena compru sta macchina dui mesi fà. Tuttavia, u furnitore di a macchina ùn hà micca equipatu a macchina cù un'unità di refrigerazione industriale. Dunque, u sgiò. Clark ùn hà micca pensatu ch'ellu era necessariu d'aghjunghje l'unità di refrigerazione industriale. Dui simani dopu, a macchina di taglio laser hè diventata estremamente calda è hà guasi rottu, allora s'hè rivoltu à u so amicu per aiutu. S'hè rivelatu chì era per via di a mancanza di raffreddamentu da l'unità di refrigerazione industriale. Cù a raccomandazione di u so amicu, hà compru S&Un'unità di refrigerazione industriale Teyu CW-6000 è a so macchina di taglio laser in acciaio al carboniu ùn anu più avutu u prublema di surriscaldamentu.
S&Un refrigeratore industriale Teyu CW-6000 hà una capacità di raffreddamentu di 3000W è una stabilità di temperatura di ±0,5 ℃, chì pò furnisce un raffreddamentu efficiente per a macchina di taglio laser in acciaio al carboniu. Inoltre, hè caricatu cù refrigerante ecologicu, dunque ùn face micca danni à l'ambiente.
Per parametri più dettagliati di S&Un'unità di refrigerazione industriale Teyu CW-6000, cliccate
https://www.teyuchiller.com/industrial-chiller-system-cw-6000-3kw-cooling-capacity_in1
![industrial chiller unit industrial chiller unit]()