U sistema di saldatura laser manuale hè statu di tendenza in l'equipaggiu di saldatura laser in l'ultimi anni. Si cuncentra nantu à pezzi di travagliu di grande dimensione chì sò piazzati à longa distanza. Hè cusì flessibile chì a limitazione di u spaziu ùn hè più un prublema è rimpiazza u percorsu luminosu tradiziunale. Dunque, u sistema di saldatura laser manuale rende a saldatura mobile esterna una realità.
U principiu di u sistema di saldatura laser manuale hè di pubblicà una luce laser d'alta energia nantu à a superficia di u pezzu di travagliu. U laser è u materiale interagiscenu trà di elli in modu chì l'internu di u materiale si scioglie è poi si raffredda per diventà una linea di saldatura. Stu tipu di saldatura presenta una linea di saldatura delicata, una velocità di saldatura rapida, un funziunamentu faciule è ùn richiede micca consumabili. In a saldatura di metalli fini, u sistema di saldatura laser manuale pò rimpiazzà perfettamente a saldatura TIG tradiziunale.
Ci sò uni pochi di vantaghji di u sistema di saldatura laser manuale
1. Ampia gamma di saldatura
In generale, u sistema di saldatura laser manuale hè dotatu di una linea di fibra di estensione di 10 m, chì permette a saldatura senza cuntattu à longa distanza;
2. Alta flessibilità
U sistema di saldatura laser manuale hè spessu dotatu di rote, cusì l'utilizatori ponu spustallu induve volenu;
3 . Parechji stili di saldatura
U sistema di saldatura laser manuale pò ottene a saldatura di qualsiasi angulu è ancu eseguisce tagli di piccula putenza, basta chì l'utilizatori rimpiazzinu u bocchinu in ottone di saldatura cù u bocchinu in ottone di taglio.
4. Eccellenti prestazioni di saldatura
A macchina di saldatura laser manuale presenta una piccula zona chì affetta u calore, una grande prufundità di saldatura, una linea di saldatura delicata senza post-elaborazione.
In paragone cù a saldatura TIG, u sistema di saldatura laser manuale hè capace di realizà a saldatura di diversi metalli cù una velocità rapida, poca deformazione, alta precisione, applicabile à a saldatura di picculi metalli. & pezzi precisi. È questi ùn ponu esse ottenuti cù a saldatura TIG. In quantu à u cunsumu d'energia, u sistema di saldatura laser manuale hè solu a mità di a saldatura TIG, ciò chì significa chì u costu di pruduzzione pò esse riduttu di u 50%. Inoltre, u sistema di saldatura laser manuale ùn richiede micca post-elaborazione, chì hè ancu un risparmiu di costi. Dunque, si crede chì u sistema di saldatura laser manuale rimpiazzerà a saldatura TIG è diventerà sempre più largamente utilizatu in l'industria di trasfurmazione di i metalli.
A maiò parte di u sistema di saldatura laser manuale hè alimentatu da laser à fibra di 1000W-2000W. U laser à fibra in questa gamma di putenza tende à generà una grande quantità di calore. Per guarantisce u funziunamentu nurmale di u sistema di saldatura laser manuale, a so fonte laser à fibra deve esse raffreddata currettamente. S&Teyu sviluppa refrigeratori d'acqua di a serie RMFL specificamente cuncepiti per sistemi di saldatura laser manuali è presentanu un design di montaggio su rack. Questi refrigeratori à rack sò dotati di un cuntrollu di livellu faciule da leghje è di una porta di riempimentu d'acqua pratica, chì furnisce tanta comodità à l'utilizatori. A stabilità di a temperatura di queste unità di raffreddamentu laser hè finu à ±0.5℃. Per parametri più dettagliati di i refrigeratori à montaggio su rack di a serie RMFL, cliccate su https://www.chillermanual.net/fiber-laser-chillers_c2