Cù l'arrivu di l'era di a "luce", a tecnulugia laser hà permeatu industrie cum'è a fabricazione, l'assistenza sanitaria è a ricerca. À u core di l'equipaggiu laser ci sò dui tipi principali di laser: laser à onda cuntinua (CW) è laser pulsati. Chì distingue questi dui?
Differenze trà i laser à onda cuntinua è i laser pulsati:
Laser à onda cuntinua (CW):
Cunnisciuti per a so putenza di uscita stabile è u so tempu di funziunamentu custante, i laser CW emettenu un fasciu di luce cuntinuu senza interruzioni. Questu li rende ideali per applicazioni chì richiedenu una pruduzzione energetica stabile à longu andà, cum'è a cumunicazione laser, a chirurgia laser, a misurazione di distanza laser è l'analisi spettrale precisa.
Laser pulsati:
À u cuntrariu di i laser CW, i laser pulsati emettenu luce in una seria di brevi è intensi scoppi. Questi impulsi anu durate estremamente brevi, chì varianu da nanosecondi à picosecondi, cù intervalli significativi trà di elli. Questa caratteristica unica permette à i laser pulsati di eccellere in applicazioni chì necessitanu una putenza di piccu è una densità d'energia elevate, cum'è a marcatura laser, u tagliu di precisione è a misurazione di prucessi fisichi ultraveloci.
Campi d'applicazione:
Laser à onda cuntinua:
Quessi sò aduprati in scenarii chì richiedenu una fonte di luce stabile è cuntinua, cum'è a trasmissione in fibra ottica in a cumunicazione, a terapia laser in l'assistenza sanitaria è a saldatura cuntinua in a trasfurmazione di i materiali.
Laser pulsati:
Quessi sò essenziali in applicazioni à alta densità energetica cum'è a marcatura laser, u tagliu, a perforazione, è in aree di ricerca scientifica cum'è a spettroscopia ultraveloce è i studii di ottica non lineare.
Caratteristiche tecniche è differenze di prezzu:
Caratteristiche tecniche:
I laser CW anu una struttura relativamente simplice, mentre chì i laser pulsati implicanu tecnulugie più cumplesse cum'è Q-switching è mode-locking.
Prezzu:
A causa di e cumplessità tecnologiche implicate, i laser pulsati sò generalmente più cari cà i laser CW.
![Water Chiller for Fiber Laser Equipment with Laser Sources of 1000W-160,000W]()
Refrigeratori d'acqua
– E "vene" di l'equipaggiu laser:
Sia i laser CW sia quelli pulsati generanu calore durante u funziunamentu. Per impedisce a degradazione di e prestazioni o danni per via di u surriscaldamentu, sò necessarii refrigeratori d'acqua.
I laser CW, malgradu u so funziunamentu cuntinuu, generanu inevitabilmente calore, ciò chì richiede misure di raffreddamentu.
I laser pulsati, ancu s'elli emettenu luce in modu intermittente, necessitanu ancu refrigeratori d'acqua, in particulare durante l'operazioni pulsate ad alta energia o ad alta frequenza di ripetizione.
Quandu si sceglie trà un laser CW è un laser pulsatu, a decisione deve esse basata nantu à i requisiti specifici di l'applicazione.
![Water Chiller Manufacturer and Chiller Supplier with 22 Years of Experience]()