loading

U laser à fibra diventa a principale fonte di calore di a stampante 3D | TEYU S&Un refrigeratore

I laser à fibra à bon pattu sò diventati a fonte di calore dominante in a stampa 3D di metalli, offrendu vantaghji cum'è una integrazione senza soluzione di continuità, una migliore efficienza di cunversione elettro-ottica è una migliore stabilità. U refrigeratore laser à fibra TEYU CWFL hè a suluzione di raffreddamentu perfetta per e stampanti 3D in metallo, chì presenta una grande capacità di raffreddamentu, un cuntrollu precisu di a temperatura, un cuntrollu intelligente di a temperatura, diversi dispositivi di prutezzione d'allarme, risparmiu energeticu è prutezzione ambientale.

A stampa 3D di metalli chì utilizza i laser hà subitu progressi significativi, utilizendu laser CO2, laser YAG è laser à fibra. I laser CO2, cù a so longa lunghezza d'onda è u so bassu tassu d'assorbimentu di metalli, necessitavanu una putenza di kilowatt elevata in a stampa di metalli di i primi tempi. I laser YAG, chì operanu à una lunghezza d'onda di 1,06 μm, anu superatu i laser CO2 in putenza effettiva per via di a so alta efficienza di accoppiamentu è di l'eccellenti capacità di trasfurmazione. Cù l'adopzione diffusa di laser à fibra à bon pattu, sò diventati a fonte di calore dominante in a stampa 3D di metalli, offrendu vantaghji cum'è una integrazione senza soluzione di continuità, una migliore efficienza di cunversione elettro-ottica è una migliore stabilità.

U prucessu di stampa 3D in metallo si basa nantu à l'effetti termichi indotti da laser per fonde è modellà sequenzialmente strati di polvere metallica, culminendu in a parte finale. Stu prucessu implica spessu a stampa di numerosi strati, ciò chì porta à tempi di stampa allungati è richiede una stabilità precisa di a putenza laser. A qualità di u raghju laser è a dimensione di u spot sò fattori cruciali chì influenzanu a precisione di stampa.

Cù progressi notevuli in i livelli di putenza è l'affidabilità, i laser à fibra rispondenu avà à i requisiti di varie applicazioni di stampa 3D in metalli. Per esempiu, a fusione laser selettiva (SLM) richiede tipicamente laser à fibra cun una putenza media chì varieghja da 200W à 1000W. I laser à fibra cuntinua coprenu una vasta gamma di putenza da 200W à 40000W, offrendu una vasta gamma di opzioni per e fonti luminose di stampa 3D in metallo.

TEYU Refrigeratori laser Assicurà un raffreddamentu ottimale per e stampanti 3D à laser in fibra

Durante u funziunamentu prulungatu di e stampanti 3D laser à fibra, i generatori laser à fibra generanu temperature elevate chì ponu influenzà e so prestazioni. Cusì, i refrigeratori laser circulanu l'acqua per rinfriscà è cuntrullà e temperature.

TEYU refrigeratori laser à fibra Vantanu un sistema di cuntrollu di temperatura doppia, chì raffredda efficacemente a testa laser à alta temperatura è a fonte laser à temperatura relativamente bassa paragunata à a testa laser. Cù a so funziunalità à doppia funzione, furniscenu un raffreddamentu affidabile per i laser à fibra chì varianu da 1000W à 60000W è mantenenu u funziunamentu nurmale di i laser à fibra per un bellu pezzu. Cù una grande capacità di raffreddamentu, un cuntrollu precisu di a temperatura, un cuntrollu intelligente di a temperatura, diversi dispositivi di prutezzione d'allarme, risparmiu energeticu è prutezzione ambientale, u refrigeratore laser à fibra TEYU CWFL hè a suluzione di raffreddamentu perfetta per e stampanti 3D in metallo.

TEYU Fiber Laser 3D Printer Chiller System

prev
U refrigeratore laser TEYU assicura un raffreddamentu ottimale per u tagliu laser ceramicu
I refrigeratori laser TEYU potenzianu l'applicazioni di trasfurmazione alimentaria laser
prossimu

Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.

Per piacè cumpletate u furmulariu per cuntattà ci, è seremu felici di aiutà vi.

Dritti d'autore © 2025 TEYU S&Un Refrigeratore | Pianu di u situ     Pulitica di privacy
Cuntatta ci
email
Cuntattate u serviziu di u cliente
Cuntatta ci
email
Annulla
Customer service
detect