Sapete cumu riavvia currettamente i vostri chiller laser dopu un arrestu longu? Chì cuntrolli deve esse realizatu dopu un arrestu longu di i vostri chillers laser? Eccu trè cunsiglii chjave riassunti da TEYU S&A Chiller ingegneri per voi. Sè avete bisognu di più assistenza, cuntattate u nostru squadra di serviziu à[email protected].
Sapete cumu riavvia bè u vostrurefrigeratori laser dopu un arrestu longu? Chì cuntrolli deve esse realizatu dopu un arrestu longu di i vostri chillers laser? Eccu alcuni cunsiglii chjave riassunti da TEYU S&A Chiller ingegneri per voi:
1. Verificate u Ambiente Operating di uMacchina Chiller
Verificate l'ambiente di u funziunamentu di u chiller laser per a ventilazione curretta, a temperatura adatta è senza luce diretta di u sole. Inoltre, inspeccionà i materiali inflammabili o splusivi in u circondu per assicurà a sicurità.
2. Verificate u Sistema di Alimentazione di a Chiller Machine
Prima di inizià l'operazione, assicuratevi chì l'alimentazione principale sia per u chiller laser sia per l'equipaggiu laser hè spenta. Verificate e linee di alimentazione elettrica per danni, assicuratevi di cunnessione sicura per i plugs di alimentazione è e linee di signale di cuntrollu, è verificate a terra affidabile.
3. Verificate u sistema di rinfrescante d'acqua di a macchina Chiller
(1) Hè essenziale per verificà se a pompa d'acqua / pipa di a macchina chiller hè congelata: Aduprate un dispositivu d'aria calda per soffià i tubi interni di a macchina per almenu 2 ore, cunfirmendu chì u sistema d'acqua ùn hè micca congelatu. Cortocircuite i tubi di entrata è di uscita di a macchina di chiller cù una sezione di pipa d'acqua per un autotest, assicurendu chì ùn ci hè micca ghiaccio in i tubi d'acqua esterni.
(2) Verificate l'indicatore di livellu di l'acqua; se si trova l'acqua residuale, sguassate prima. Allora, riempia u chiller cù a quantità specifica di acqua purificata / acqua distillata. Inspeccionà e diverse cunnessione di i tubi d'acqua, assicurendu chì ùn ci sò micca segni di perdite d'acqua.
(3) Se l'ambiente lucale hè sottu à 0 ° C, aghjunghje proporzionalmente l'antigelu per uperà u chiller laser. Dopu chì u clima caliu, rimpiazzà cù acqua pura.
(4) Aduprate una pistola d'aria per pulisce u filtru antipolvere di u chiller è a polvera è impurità nantu à a superficia di u condensatore.
(5) Assicuratevi una cunnessione sicura trà u chiller laser è l'interfaccia di l'equipaggiu laser. Accende a macchina chiller è verificate per qualsiasi alarme. Se l'allarmi sò rilevati, chjude a macchina è indirizzà i codici di alarme.
(6) Se ci hè difficultà à inizià a pompa d'acqua quandu u chiller laser hè attivatu, girate manualmente l'impeller di u mutore di a pompa d'acqua (per piacè operate in u statu di spegnimentu).
(7) Dopu avè principiatu u chiller laser è ghjunghje à a temperatura di l'acqua specificata, l'equipaggiu laser pò esse operatu (sempre chì u sistema laser hè rilevatu cum'è normale).
* Ricordu: Sì avete qualchissia dumande o preoccupazioni nantu à e prucedure sopra per riavviare u chiller laser, sentite liberu di cuntattà u nostru squadra di serviziu à[email protected].
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.