In l'estiu, a temperatura aumenta, è u calore elevatu è l'umidità diventanu a norma, affettendu a prestazione di a macchina laser è ancu causendu danni per a condensazione. Eccu alcune misure per prevene efficacemente è riduce a condensazione nantu à i laser durante i mesi d'estate à alta temperatura, prutegge cusì u rendiment è allargendu a vita di u vostru equipamentu laser.
In l'estiu, a temperatura aumenta, è u calore elevatu è l'umidità diventanu a norma. Per l'equipaggiu di precisione chì s'appoghjanu à i laser, tali cundizioni ambientali ponu micca solu affettà u rendiment, ma ancu causanu danni per a condensazione. Per quessa, capisce è implementà misure anti-condensazione efficaci hè cruciale.
1. Focus nantu à Prevenzione di Condensazione
In l'estiu, per via di a diffarenza di temperatura trà l'internu è l'esternu, a condensazione pò esse facilmente formate nantu à a superficia di i laser è i so cumpunenti, chì hè assai preghjudiziu à l'equipaggiu. Per impediscenu questu:
Aghjustate a temperatura di l'acqua di rinfrescante: Réglez la température de l'eau de refroidissement entre 30 et 32 ℃, en assurant que la différence de température avec la température ambiante ne dépasse pas 7 ℃. Questu aiuta à riduce a pussibilità di condensazione.
Segui a sequenza di spegnimentu curretta: Quandu si chjude, spegne prima u cooler d'acqua, dopu u laser. Questu evita a furmazione di umidità o condensazione nantu à l'equipaggiu per via di e differenze di temperatura quandu a macchina hè spenta.
Mantene un ambiente à temperatura constante: Duranti u clima caldu è umidu, aduprate l'aria condizionata per mantene una temperatura interna constante, o accende l'aria condizionata una meza ora prima di inizià l'equipaggiu per creà un ambiente di travagliu stabile.
2. Paga assai Attenzione à u Sistema di Cooling
L'alte temperature aumentanu a carica di travagliu nantu à u sistema di raffreddamentu. Dunque:
Inspeccione è Mantene Chiller d'acqua: Prima di l'iniziu di a stagione d'alta temperatura, eseguite una ispezione curretta è mantenimentu di u sistema di rinfrescamentu.
Scegli l'acqua di rinfrescante adattata: Aduprate acqua distillata o purificata è pulite regularmente a scala per assicurà chì l'internu di u laser è i tubi restanu puliti, mantenendu cusì a putenza laser.
3. Assicurà u Cabinet hè Sealed
Per mantene l'integrità, i cabinetti laser di fibra sò pensati per esse sigillati. Hè cunsigliatu à:
Verificate regularmente e porte di l'armadiu: Assicuratevi chì tutte e porte di l'armadiu sò ben chjuse.
Inspeccione l'interfaccia di cuntrollu di cumunicazione: Verificate regularmente i coperchi protettivi nantu à l'interfaccia di cuntrollu di cumunicazione à a parte posteriore di l'armadiu. Assicurà ch'elli sò bè cupertu è chì l'interfaccia usata sò fermamente fissati.
4. Segui a Sequenza di Startup Curretta
Per impediscenu l'ingressu di l'aria calda è umida in l'armadiu laser, seguite questi passi à l'iniziu:
Accuminciate u putere principale prima: Accende a putenza principale di a macchina laser (senza emette luce) è lasciate l'unità di rinfrescante di l'involucro per 30 minuti per stabilizzà a temperatura interna è l'umidità.
Avviate u Chiller d'acqua: Una volta a temperatura di l'acqua stabilizza, accende a macchina laser.
Implementendu sti misure, pudete prevene efficacemente è riduce a condensazione nantu à i laser durante i mesi d'estate à alta temperatura, prutegge cusì u rendiment è allargendu a vita di u vostru equipamentu laser.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.