D’estate, e temperature aumentanu assai, è u calore è l’umidità elevati diventanu a norma. Per l'apparecchiature di precisione chì si basanu nantu à i laser, tali cundizioni ambientali ponu micca solu influenzà e prestazioni, ma ancu causà danni per via di a condensazione. Dunque, a capiscitura è l'implementazione di misure anticondensazione efficaci sò cruciali.
![How to Effectively Prevent Condensation in Laser Machines During Summer]()
1. Focus nantu à a prevenzione di a cundensazione
D'estate, per via di a differenza di temperatura trà l'internu è l'esternu, a cundensazione pò furmà si facilmente nantu à a superficia di i laser è di i so cumpunenti, ciò chì hè assai dannosu per l'apparecchiatura. Per impedisce questu:
Ajustà a temperatura di l'acqua di raffreddamentu:
Impostate a temperatura di l'acqua di raffreddamentu trà 30-32 ℃, assicurendu chì a differenza di temperatura cù a temperatura ambiente ùn superi micca i 7 ℃. Questu aiuta à riduce a pussibilità di cundensazione.
Segui a sequenza di spegnimentu adatta:
Quandu si spegne, spegne prima u refrigeratore d'acqua, dopu u laser. Questu evita a furmazione di umidità o di cundensazione nantu à l'attrezzatura per via di e differenze di temperatura quandu a macchina hè spenta.
Mantene un ambiente di temperatura costante:
Durante u clima caldu è umitu, aduprate l'aria condizionata per mantene una temperatura interna costante, o accendete l'aria condizionata una mezz'ora prima di avvià l'attrezzatura per creà un ambiente di travagliu stabile.
2. Fate molta attenzione à u sistema di raffreddamentu
E temperature elevate aumentanu u travagliu di u sistema di raffreddamentu. Dunque:
Ispettà è mantene u
Refrigeratore d'acqua
:
Prima di l'iniziu di a stagione di e temperature elevate, eseguite una ispezione è una manutenzione approfondite di u sistema di raffreddamentu.
Sceglite l'acqua di raffreddamentu adatta:
Aduprate acqua distillata o purificata è pulite regularmente a scala per assicurà chì l'internu di u laser è i tubi restinu puliti, mantenendu cusì a putenza di u laser.
![TEYU Water Chillers for Cooling Fiber Laser Machine 1000W to 160kW Sources]()
3. Assicuratevi chì u Gabinettu sia sigillatu
Per mantene l'integrità, i cabinet laser in fibra sò cuncepiti per esse sigillati. Hè cunsigliatu di:
Verificate regularmente e porte di l'armarii:
Assicuratevi chì tutte e porte di l'armariu sianu ben chjuse.
Ispettà l'interfacce di cuntrollu di cumunicazione:
Verificate regularmente e coperture di prutezzione di l'interfacce di cuntrollu di cumunicazione in u fondu di l'armariu. Assicuratevi ch'elli sianu cuparti currettamente è chì l'interfacce aduprate sianu fissate saldamente.
4. Segui a Sequenza di Avvio Corretta
Per impedisce à l'aria calda è umida di entre in u cabinet laser, seguitate sti passi quandu l'avviate:
Accendete prima l'alimentazione principale:
Accendete l'alimentazione principale di a macchina laser (senza emette luce) è lasciate chì l'unità di raffreddamentu di u contenitore funzioni per 30 minuti per stabilizà a temperatura è l'umidità interne.
Accendete u Refrigeratore d'Acqua:
Una volta chì a temperatura di l'acqua si stabilizza, accendete a macchina laser.
Implementendu ste misure, pudete prevene è riduce efficacemente a condensazione nantu à i laser durante i mesi estivi à alte temperature, pruteggendu cusì e prestazioni è allungendu a durata di vita di u vostru equipamentu laser.