U 23 di marzu di u 2023, u mondu hà assistitu à u lanciu di u primu
Razzo stampatu in 3D
sviluppatu da Relativity Space.
Cù un'altezza di 33,5 metri, stu razzo stampatu in 3D hè dichjaratu esse u più grande ughjettu stampatu in 3D pruvatu per u volu orbitale. Circa l'85% di i cumpunenti di u razzu, cumpresi i so nove motori, sò stati fabbricati cù a tecnulugia di stampa 3D.
Ancu s'è stu razzu stampatu in 3D hà ottenutu successu in u so terzu tentativu di lanciu, una "anomalia" hè accaduta durante a separazione di a seconda tappa, impedendulu di ghjunghje à l'orbita desiderata.
Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, a stampa 3D s'hè fatta strada in u campu di l'aerospaziale, esigendu esigenze tecniche sempre più precise.
Fattore criticu chì influenza a qualità di a tecnulugia di stampa 3D: cuntrollu di a temperatura
A testina di stampa di una stampante 3D funziona per mezu di dui metudi di trasferimentu di calore: a conduzione termica è a cunvezione termica. Durante u prucessu di stampa, u materiale di stampa solidu hè riscaldatu in a camera di riscaldamentu à un statu liquidu, assicurendu una fusione curretta, un eccellente flussu di adesivo, una larghezza di filamentu adatta è una forte adesione. Stu prucessu di cunduzione termica garantisce a qualità di l'ughjettu stampatu.
Per assicurà un prucessu di stampa lisciu, u rispettu di e norme è per evità temperature eccessivamente alte o basse in a camera di riscaldamentu, u cuntrollu di a temperatura hè cruciale. Sè a temperatura diventa troppu alta, l'usu di l'aria condizionata hè necessariu per abbassà a temperatura, iniziendu cusì u prucessu di cunvezione termica.
In u prucessu di stampa, se a temperatura hè troppu alta, l'uscita di l'ugellu pò diventà appiccicosa, influenzendu l'usabilità di l'ughjettu stampatu è ancu causendu deformazioni. À u cuntrariu, s'è a temperatura hè troppu bassa, a solidificazione di u materiale accelera, impedendu una bona legatura cù altri materiali è purtendu potenzialmente à l'intasamentu di l'ugellu, impedendu u cumpletamentu di un travagliu di stampa riesciutu.
U refrigeratore d'acqua assicura un raffreddamentu ottimale per a stampante 3D
TEYU hè specializatu in u duminiu di a circulazione industriale
refrigeratori d'acqua
, vantendu più di 21 anni di sperienza avanzata in ricerca è sviluppu. Ci impegnemu à risponde à diversi bisogni di cuntrollu di a temperatura cù a nostra gamma di suluzioni di refrigeratori d'acqua.:
I refrigeratori d'acqua di a serie CWFL furniscenu un cuntrollu di temperatura duale cù una scelta di livelli di precisione: ±0,5 ℃ è ±1 ℃.
I refrigeratori d'acqua di a serie CW offrenu opzioni di precisione di cuntrollu di a temperatura di ± 0,3 ℃, ± 0,5 ℃ è ± 1 ℃.
I refrigeratori d'acqua di e serie CWUP è RMUP eccellenu cù una precisione di cuntrollu di a temperatura rimarchevule finu à ± 0,1 ℃.
I refrigeratori d'acqua di a serie CWUL prisentanu scelte di precisione di cuntrollu di temperatura di ±0,2 ℃ è ±0,3 ℃.
![TEYU S&A Water Chiller for 3D Printers]()
Cù a tecnulugia di stampa 3D chì riceve una grande attenzione in cunfurmità cù i progressi suciali, a necessità di un cuntrollu precisu di a temperatura diventa sempre più vitale. Riconoscendu sta dumanda, i clienti anu fiducia in TEYU S&Un refrigeratore d'acqua per furnisce un supportu è una prutezzione senza paragone per e so stampanti 3D.
![TEYU Water Chiller CW-7900 for 3D Printed Rocket]()