loading
Lingua

Chì ghjè un refrigeratore laser, cumu sceglie un refrigeratore laser?

Chì ghjè un refrigeratore laser ? Chì face un refrigeratore laser ? Avete bisognu di un refrigeratore d'acqua per a vostra macchina di taglio, saldatura, incisione, marcatura o stampa laser ? Chì temperatura deve esse un refrigeratore laser ? Cumu sceglie un refrigeratore laser ? Chì sò e precauzioni per l'usu di un refrigeratore laser ? Cumu mantene u refrigeratore laser ? Questu articulu vi dicerà a risposta, femu un'ochjata ~

Chì ghjè un refrigeratore laser?

Un refrigeratore laser hè un dispositivu autonomu chì hè utilizatu per caccià u calore da a fonte laser chì genera calore. Pò esse muntatu in rack o di tipu standalone. Una gamma di temperatura adatta hè assai utile per allargà a vita di serviziu di u laser. Dunque, mantene i laser freschi hè assai impurtante. S&A Teyu offre diversi tipi di refrigeratori laser applicabili per raffreddà vari tipi di laser, cumpresi laser UV, laser a fibra, laser CO2, laser a semiconduttore, laser ultraveloce, laser YAG è cusì.

Chì face un refrigeratore laser?

U refrigeratore laser hè principalmente utilizatu per rinfriscà u generatore laser di l'equipaggiu laser per via di a circulazione di l'acqua è per cuntrullà a temperatura d'usu di u generatore laser in modu chì u generatore laser possi cuntinuà à funziunà nurmalmente per un bellu pezzu. Durante u funziunamentu à longu andà di l'equipaggiu laser, u generatore laser cuntinuerà à generà temperature elevate. Se a temperatura hè troppu alta, questu influenzerà u funziunamentu nurmale di u generatore laser. Dunque, un refrigeratore laser hè necessariu per u cuntrollu di a temperatura.

Avete bisognu di un refrigeratore d'acqua per a vostra macchina di taglio laser, saldatura, incisione, marcatura o stampa?

Benintesa bisognu. Eccu cinque ragioni: 1) I fasci laser generanu una quantità sustanziale di calore, è un refrigeratore laser pò dissipà u calore è eliminà u calore di scarto inutile per dà un trattamentu laser di alta qualità. 2) A putenza laser è a lunghezza d'onda di uscita sò sensibili à i cambiamenti di temperatura, è i refrigeratori laser ponu mantene a consistenza in questi elementi è furnisce prestazioni laser affidabili per allargà a durata di vita di u laser. 3) A vibrazione incontrollata pò purtà à una diminuzione di a qualità di u fasciu è di a vibrazione di a testa laser, è u refrigeratore laser pò mantene u fasciu laser è a forma per riduce i tassi di scarto. 4) I cambiamenti drastici di temperatura ponu mette assai stress nantu à u sistema operativu laser, ma l'usu di un refrigeratore laser per raffreddà u sistema pò minimizà questu stress, riducendu difetti è fallimenti di u sistema. 5) I refrigeratori laser premium ponu ottimizà u prucessu è a qualità di trasfurmazione di u produttu, aumentà l'efficienza di a produzzione è a durata di vita di l'equipaggiu laser, riducendu e perdite di produttu è i costi di manutenzione di a macchina.

Chì temperatura deve esse un refrigeratore laser?

A temperatura di u refrigeratore laser varieghja trà 5 è 35 ℃, ma a temperatura ideale hè trà 20 è 30 ℃, ciò chì permette à u refrigeratore laser di ghjunghje à e migliori prestazioni. Cunsiderendu i dui fattori di putenza è stabilità di u laser, TEYU S&A cunsiglia di impostà a temperatura à 25 ℃. In l'estate calda, pò esse impostata à 26-30 ℃ per evità a cundensazione.

Cumu sceglie un refrigeratore laser ?

U puntu u più impurtante hè di sceglie i prudutti di refrigerazione fabbricati da pruduttori di refrigeratori laser sperimentati, ciò chì di solitu significa alta qualità è boni servizii. Siconda, sceglite u refrigeratore currispundente secondu u vostru tipu di laser, laser à fibra, laser CO2, laser YAG, CNC, laser UV, laser à picosecondi/femtosecondi, ecc., tutti anu refrigeratori laser currispundenti. Dopu, sceglite u refrigeratore laser u più adattatu è u più economicu secondu diversi indicatori cum'è a capacità di raffreddamentu, a precisione di u cuntrollu di a temperatura, u budget, ecc. U pruduttore di refrigeratori TEYU S&A hà 21 anni di sperienza in a fabricazione è a vendita di refrigeratori laser. Cù prudutti di refrigerazione di alta qualità è efficienti, prezzi preferenziali, un bon serviziu è una garanzia di 2 anni, TEYU S&A hè u vostru cumpagnu ideale per u raffreddamentu laser.

Chì ghjè un refrigeratore laser, cumu sceglie un refrigeratore laser? 1

Chì sò e precauzioni per l'usu di un refrigeratore laser?

Mantene a temperatura ambiente trà 0 ℃ è 45 ℃, l'umidità ambiente ≤80% RH. Aduprate acqua purificata, acqua distillata, acqua ionizzata, acqua d'alta purezza è altra acqua addulcita. Adattate a frequenza di putenza di u refrigeratore laser secondu a situazione d'usu è assicuratevi chì a fluttuazione di frequenza sia inferiore à ± 1 Hz. Mantene l'alimentazione stabile in ± 10 V s'ellu funziona per un bellu pezzu. Mantene luntanu da fonti d'interferenza elettromagnetica è aduprate u regulatore di tensione / fonte d'alimentazione à frequenza variabile quandu hè necessariu. Aduprate u listessu tipu di a stessa marca di refrigerante. Mantene una manutenzione regulare cum'è un ambiente ventilatu, rimpiazzà regularmente l'acqua circulante, rimuovere regularmente a polvere, spegne durante e vacanze, ecc.

Cumu mantene u refrigeratore laser?

In estate: Ajustate l'ambiente di travagliu di u chiller per mantene a temperatura ambiente ottima trà 20 ℃-30 ℃. Aduprate regularmente una pistola à aria per pulisce a polvera nantu à a garza filtrante di u chiller laser è a superficia di u condensatore. Mantene una distanza di più di 1,5 m trà l'uscita d'aria di u chiller laser (ventilatore) è l'ostaculi è una distanza di più di 1 m trà l'entrata d'aria di u chiller (garza filtrante) è l'ostaculi per facilità a dissipazione di u calore. Pulite regularmente u schermu di u filtru perchè hè quì chì a sporcizia è l'impurità si accumulanu di più. Rimpiazzatelu per assicurà un flussu d'acqua stabile di u chiller laser s'ellu hè troppu sporcu. Rimpiazzate regularmente l'acqua circulante cù acqua distillata o purificata in estate se hè statu aghjuntu antigelo in invernu. Rimpiazzate l'acqua di raffreddamentu ogni 3 mesi è pulite l'impurità o i residui di a tubazione per mantene u sistema di circulazione di l'acqua senza ostaculi. Ajustate a temperatura di l'acqua impostata in basa à a temperatura ambiente è à i requisiti di funziunamentu di u laser.

In invernu: Mantene u refrigeratore laser in una pusizione ventilata è caccià a polvera regularmente. Rimpiazzà l'acqua circulante una volta ogni 3 mesi è hè megliu sceglie acqua purificata o acqua distillata per riduce a furmazione di calcare è mantene u circuitu di l'acqua lisciu. Svuotà l'acqua da u refrigeratore laser è cunservà u refrigeratore currettamente se ùn l'utilizate micca in invernu. Copre u refrigeratore laser cù un saccu di plastica pulitu per impedisce à a polvera è à l'umidità di entre in l'apparecchiatura. Aghjunghje antigelu per u refrigeratore laser quandu hè sottu à 0 ℃.

prev
Quali sò i codici d'allarme per l'unità di raffreddamentu laser?
Chì ghjè a gamma di temperatura cuntrullata per u refrigeratore d'acqua CW3000?
prossimu

Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.

Per piacè cumpletate u furmulariu per cuntattà ci, è seremu felici di aiutà vi.

Casa   |     Prodotti       |     Refrigeratore SGS è UL       |     Soluzione di raffreddamentu     |     Cumpagnia      |    Risorsa       |      Sustenibilità
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Refrigeratore | Pianu di u situ     Pulitica di privacy
Cuntatta ci
email
Cuntattate u serviziu di u cliente
Cuntatta ci
email
Annulla
Customer service
detect