![Cumu a macchina di marcatura laser aiuta i cunsumatori à identificà a vera maschera faciale? 1]()
Cum'è u risu è l'oliu, a maschera faciale hè diventata una necessità in a nostra vita quotidiana. Tuttavia, certi venditori cattivi riciclanu e maschere facciali usate è e vendenu direttamente à i cunsumatori senza mancu sanificalli per ottene un prufittu enorme. E maschere facciali false ùn sò micca capaci di prutegeci da u virus. Inoltre, sò dannosi per u corpu umanu. Per identificà e maschere facciali vere, i modi più diretti sò di verificà l'etichette anticontraffazione marcate à laser nantu à l'imballaggi o nantu à e maschere facciali stesse.
A vera maschera faciale hà una etichetta marcata à laser è quella etichetta pò indicà culori diversi da anguli diversi. Tuttavia, quellu falsu ùn hà micca u cambiamentu di culore è hè stampatu cù a stampa à gettu d'inchiostru.
In fatti, a tecnica di marcatura laser ùn pò micca solu esse aduprata per identificà a vera maschera faciale, pò ancu esse aduprata per identificà l'autenticità in l'alimentu, a medicina, u tabaccu, l'elettronica è i cosmetici. Dunque, perchè hè cusì putente in a lotta contru a falsificazione in diverse industrie?
Ebbè, prima, femu un'ochjata à u principiu di funziunamentu di a macchina di marcatura laser. A macchina di marcatura laser usa un fasciu laser d'alta energia è d'alta densità nantu à a superficia di u materiale. U fasciu di luce focalizatu farà chì a superficia di u materiale si vaporizzi o cambi di culore è u so percorsu pò esse facilmente cuntrullatu. È cusì chì sò fatti i marchi eterni. E macchine di marcatura laser ponu stampà diverse parole, simboli è mudelli chì ponu esse à livellu millimetricu o micrometricu
Prima chì e macchine di marcatura laser sianu aduprate largamente, i marchi nantu à l'imballaggi sò spessu stampati cù inchiostru. I marchi per stampa à inchiostru sò faciuli da rimuovere o mudificà è spariscenu cù u tempu. Inoltre, l'inchiostru hè un cunsumabile, chì aumenta u costu di l'operazione è provoca inquinamentu per l'ambiente.
Pigliate u pacchettu alimentariu cum'è esempiu. Siccomu i marchi stampati da a stampa à inchiostru sò faciuli da rimuovere è da mudificà, certi venditori cattivi anu mudificatu a data di pruduzzione o i nomi di marca di l'alimentu è li vendenu à i cunsumatori. È questu hè intollerabile
L'avventu di a macchina di marcatura laser aiuta à risolve u prublema di a stampa à inchiostru. L'usu di a macchina di marcatura laser nantu à l'imballu alimentariu hè più efficiente, più rispettosa di l'ambiente, più chjara è più durevule. Inoltre, l'etichette di marca laser ponu esse cunnesse à a basa di dati in l'urdinatore in modu chì ogni prucedura pò esse tracciata in modu efficiente.
Cum'è tutti sapemu, e fonti laser anu una larga varietà è diverse fonti laser anu diversi materiali applicabili. Per esempiu, i laser à fibra sò più adatti à diversi tipi di materiali metallichi; i laser à CO2 sò più adatti à i materiali non metallichi; i laser UV ponu travaglià sia nantu à i materiali metallichi sia nantu à quelli non metallichi, ma in applicazioni più precise è più esigenti.
In fatti, i laser CO2 è i laser à fibra sò stati longu scuperti per fà a marcatura laser. Questi dui tipi di fonti laser producenu luce in lunghezza d'onda infrarossa. U prucessu di marcatura hè in fattu u riscaldamentu di i materiali in modu chì e superfici di u materiale si carbonizeghjanu, si sbiancanu o si ablateranu per indicà una paragone di culori diversi. Tuttavia, stu tipu di riscaldamentu dannigherà a superficia di l'imballu, in particulare l'imballu di plastica in l'industria alimentaria, a macchina di marcatura laser CO2 è a macchina di marcatura laser à fibra ùn sò micca largamente aduprate in l'imballu alimentariu.
In questa circustanza, u vantaghju di u laser UV hè più evidente. A maiò parte di i materiali ponu assorbe megliu a luce ultravioletta chè a luce infrarossa è l'energia fotonica di u laser UV hè assai più alta. Quandu u laser UV travaglia nantu à u polimeru à alta molecularità, pò rompe u ligame chimicu di u materiale è dopu a superficia di u materiale rottu si vaporizerà per realizà l'ablazione. In questu prucessu, a zona chì affetta u calore hè abbastanza chjuca è assai poca energia si trasforma in energia termica. Dunque, hè menu dannusu per u materiale chè u laser CO2 è u laser à fibra. È hè per quessa chì a macchina di marcatura laser UV hè più pupulare in l'industria alimentaria è medica.
Cum'è digià mintuvatu, u laser UV hè più adattatu per applicazioni più precise è più esigenti. In fatti, hè ancu abbastanza sensibile à i cambiamenti termichi. È per mantene u laser UV à una temperatura stabile, deve esse dotatu di un raffreddatore d'acqua laser. S&I refrigeratori d'acqua laser di a serie Teyu CWUL è di a serie CWUP sò l'opzioni ideali. Offrenu un cuntrollu di temperatura ultra-precisu di ±0.2℃ ~±0,1 ℃, chì mostra una grande capacità di cuntrullà a temperatura. Inoltre, sò tutti di piccula taglia è ligeri, cusì pudete purtalli induve vulete. Scuprite cumu i nostri refrigeratori d'acqua laser aiutanu a vostra attività di marcatura laser UV à
https://www.teyuchiller.com/ultrafast-laser-uv-laser-chiller_c3
![industrial water cooler industrial water cooler]()