![Materiali chì u saldatore laser portatile hè applicabile à u prucessu 1]()
Cù alta velocità di saldatura, alta precisione & efficienza è linea di saldatura liscia, a saldatrice laser portatile hè diventata una "riscaldata" tecnica in u settore di a saldatura industriale. Ci hè una larga varietà d'applicazioni per a saldatrice laser portatile, ma assai persone ùn sanu micca à quali materiali hè applicabile u prucessu. Oghje, vulemu listà alcuni di i materiali più cumuni quì sottu.
1. Acciaiu die
A saldatrice laser manuale hè applicabile per saldà acciai di vari tipi è hà prestazioni di saldatura fantastiche
2. Acciaiu à u carbone
L'usu di una saldatrice laser manuale per saldà l'acciaio al carboniu pò ottene un bon effettu di saldatura è a qualità di a saldatura dipende da u cuntenutu di l'impurità. Per ottene a migliore qualità di saldatura, u preriscaldamentu deve esse effettuatu se l'acciaio al carboniu hà più di 25% di carboniu in modu chì ùn si verifichinu micca microfessure.
3. Acciaiu inox
A causa di l'alta velocità di saldatura è di a piccula zona chì affetta u calore, a saldatrice laser manuale pò riduce l'effettu negativu purtatu da un grande coefficiente di espansione lineare in l'acciaio inox. Inoltre, a linea di saldatura ùn hà micca bolle, impurità è cusì. In paragone cù l'acciaiu à u carbone, l'acciaiu inox pò ottene una linea di saldatura stretta di penetrazione profonda, postu chì hà un bassu coefficientu di conducibilità termica, un altu tassu di assorbimentu di energia è una efficienza di fusione. Dunque, hè assai ideale aduprà una saldatrice laser portatile per saldà l'acciaio inox.
4. Rame è lega di rame
A saldatura di rame è di lega di rame pò facilmente avè u prublema di mancanza di legame è di mancanza di saldatura. Dunque, hè megliu aduprà una saldatrice laser portatile cù energia focalizzata è una fonte laser d'alta putenza è fà u preriscaldamentu.
Infatti, in più di i metalli sopra menzionati, a saldatrice laser manuale pò ancu ligà diversi tipi di metalli inseme. Sottu certe cundizioni, u rame & nickel, nickel & titaniu, rame & titaniu, titaniu & molibdenu, ottone & U rame pò esse ligatu rispettivamente cù una saldatrice laser portatile
A saldatrice laser portatile hè spessu alimentata da un laser à fibra di 1-2KW. Per mantene a saldatrice laser manuale à u so livellu ottimale, a fonte laser à fibra in l'internu deve esse raffreddata currettamente. À questu tempu, un sistema di refrigerazione d'acqua seria ideale.
S&Un refrigeratore di montaggio su rack Teyu serie RMFL hè cuncipitu apposta per u raffreddamentu di saldatrici laser portatili da 1-2 KW. U disignu di montaggio in rack di u chiller permette di piazzallu in un rack mobile, ciò chì ne aumenta a mobilità. Inoltre, u sistema di refrigerazione d'acqua di a serie RMFL hà un portu di riempimentu muntatu frontalmente inseme cù un cuntrollu di u livellu di l'acqua, dunque hè assai faciule per l'utilizatori di fà u riempimentu è a verificazione di l'acqua. Più impurtante, e caratteristiche di u refrigeratore muntatu in rack ±0,5 ℃, chì hè assai precisu. Per più infurmazione nantu à u sistema di refrigerazione d'acqua di a serie RMFL, cliccate nant'à
https://www.teyuchiller.com/fiber-laser-chillers_c2
![rack mount chiller rack mount chiller]()