Cum'è menzionatu prima, u robot di saldatura laser hè spessu equipatu di laser in fibra. Cum'è qualsiasi altre macchine laser chì sò supportate da u laser in fibra, u robot di saldatura laser richiede ancu un sistema di refrigerazione laser per mantene u funziunamentu nurmale.
A saldatrice laser hà avutu a popularità trà l'utilizatori per parechji anni per via di a so piccula zona chì affetta u calore, a corda di saldatura stretta, l'alta intensità di saldatura cù poca deformazione lasciata in i pezzi di travagliu. A tecnica di saldatura laser diventa gradualmente maturu. Tuttavia, cum'è i bisogni di l'utilizatori cuntinueghjanu à cambià è a cumpetizione in l'industria di a saldatura laser diventa più è più feroce, i saldatori laser sò sviluppati per risponde à e richieste più umanizzate. Per risponde à sta dumanda, u robot di saldatura laser hè statu inventatu.
Comu dissi prima, u robot di saldatura laser hè spessu equipatu di laser in fibra. Cum'è ogni altra macchina laser chì hè supportata da u laser in fibra, u robot di saldatura laser richiede ancu un sistema di chiller laser per mantene a funziunamentu nurmale. È S&A Teyu pò aiutà cù i chillers di a serie CWFL. I refrigeratori di saldatura laser di a serie CWFL sò supportati da un sistema di cuntrollu di temperatura duale applicabile per rinfriscà a fonte laser in fibra è a testa di saldatura à u stessu tempu. A stabilità di a temperatura varieghja da ± 0,3 ℃ à ± 1 ℃. Scopri infurmazione più dettagliata nantu à i refrigeratori robot di saldatura laser di a serie CWFL à https://www.teyuchiller.com/fiber-laser-chillers_c2
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.