Quandu avete finitu di disimballà l'unità di raffreddamentu laser à ricirculazione CW 3000, u prossimu passu hè di cunnettela à a vostra macchina laser CO2. Ma a cosa hè, cumu? Per i novi utilizatori, ùn ne anu micca idea. Ebbè, a cunnessione hè abbastanza simplice.
Quandu avete finitu di disimballà l'unità di raffreddamentu laser à ricirculazione CW 3000, u prossimu passu hè di cunnettela à a vostra macchina laser CO2. Ma a cosa hè, cumu? Per i novi utilizatori, ùn ne anu micca idea. Ebbè, a cunnessione hè abbastanza simplice
Prima, truvate l'entrata / uscita di l'acqua di u refrigeratore laser CW-3000 è quelli di u tubu laser CO2.
Siconda, aduprate una pipa d'acqua per cunnette l'entrata d'acqua di u chiller à a surtita d'acqua di u tubu laser CO2 è aduprate un'altra pipa per cunnette l'uscita d'acqua di u chiller à l'entrata d'acqua di u tubu laser CO2. Una cunnessione curretta di i tubi pò assicurà un flussu d'acqua lisciu è dunque una migliore prestazione di raffreddamentu di l'unità di raffreddamentu laser à ricirculazione.
Dopu à 19 anni di sviluppu, avemu stabilitu un sistema rigorosu di qualità di u produttu è furnitu un serviziu post-vendita ben stabilitu. Offremu più di 90 mudelli standard di refrigeratori d'acqua è 120 mudelli di refrigeratori d'acqua per a persunalizazione. Cù una capacità di raffreddamentu chì varieghja da 0,6 kW à 30 kW, i nostri refrigeratori d'acqua sò applicabili per raffreddà diverse fonti laser, macchine di trasfurmazione laser, macchine CNC, strumenti medichi, apparecchiature di laburatoriu è cusì.