U calore torridu di l'estate hè ghjuntu! Cumu pudete mantene u vostru
refrigeratore industriale
"freddu" è assicurà chì mantene un raffreddamentu stabile? Oghje, TEYU S&Una squadra d'ingegneri hè quì per sparte qualchi cunsiglii d'esperti cun voi ~
1. Ottimizà e cundizioni operative
Piazzamentu currettu:
Per mantene una bona dissipazione di u calore, assicuratevi chì a presa d'aria (ventilatore) sia almenu à 1,5 metri di distanza da qualsiasi ostaculu, è chì l'entrata d'aria (filtru di polvere) sia almenu à 1 metru di distanza da l'ostaculi.
Alimentazione di tensione stabile:
Installate un stabilizzatore di tensione o aduprate una fonte di alimentazione cù stabilizazione di tensione, chì aiuta à evità u funziunamentu anormale di u refrigeratore causatu da una tensione instabile durante l'ore di punta estive. Hè cunsigliatu chì a capacità di putenza di u stabilizzatore sia almenu 1,5 volte più grande di i bisogni di putenza elettrica di u refrigeratore industriale.
Mantene a temperatura ambiente ideale:
Sè a temperatura ambiente di funziunamentu di u refrigeratore industriale supera 40°C, pò attivà un alarme di alta temperatura è fà chì u refrigeratore industriale si spegne. Per evità questu, mantene a temperatura ambiente trà 20°C è 30°C, chì hè l'intervallu ottimale.
Sè a temperatura di l'attellu hè alta è affetta l'usu nurmale di l'attrezzatura, cunsiderate i metudi di raffreddamentu fisicu cum'è l'usu di ventilatori raffreddati à acqua o tende d'acqua per abbassà a temperatura.
2. Mantenimentu regulare per i refrigeratori industriali
Rimozione regulare di a polvere:
Aduprate regularmente una pistola à aria compressa per pulisce a polvera è l'impurità da u filtru di polvera è a superficia di u condensatore di u refrigeratore industriale. A polvera accumulata pò impedisce a dissipazione di u calore, pruvucendu potenzialmente allarmi di alta temperatura. (Quantu più alta hè a putenza di u refrigeratore industriale, più spessu hè necessaria a spolveratura.) Nota: Quandu si usa una pistola à aria compressa, mantene una distanza di sicurezza di circa 15 cm da l'alette di u condensatore è soffià verticalmente versu u condensatore.
Sustituzione di l'acqua di raffreddamentu:
Rimpiazzà l'acqua di raffreddamentu regularmente, idealmente ogni trimestre, cù acqua distillata o purificata. Inoltre, pulite u serbatoiu d'acqua è i tubi per impedisce u deterioramentu di a qualità di l'acqua, chì pò influenzà l'efficienza di raffreddamentu è a durata di vita di l'apparecchiatura.
Sustituzione di a cartuccia di filtru è di u schermu:
E cartucce è i filtri sò propensi à accumulà sporcizia in i refrigeratori industriali, dunque necessitanu una pulizia regulare. S'elli sò eccessivamente sporchi, rimpiazzateli subitu per assicurà un flussu d'acqua stabile in u refrigeratore industriale.
3. Attenti à a Cundensazione
In cundizioni estive calde è umide, a condensazione pò furmà si nantu à i tubi d'acqua è i cumpunenti raffreddati se a temperatura di l'acqua hè più bassa di a temperatura ambiente. Questu pò causà corti circuiti è ancu dannà i cumpunenti principali di u chiller industriale, influenzendu a pruduzzione.
Hè cunsigliatu di aumentà currettamente a temperatura di l'acqua impostata secondu e cundizioni ambientali è i requisiti d'usu di u laser per riduce a condensazione.
Sè scontru qualcunu
risoluzione di i prublemi di u refrigeratore
dumande, ùn esitate micca à cuntattà a nostra squadra di serviziu clienti à
service@teyuchiller.com
![How to keep your industrial chiller cool and maintain stable cooling in the hot summer?]()