Durante l'usu di u refrigeratore laser industriale , hè inevitabile chì si verifichi un guastu. Una volta chì u guastu si verifica, ùn pò esse raffreddato efficacemente. S'ellu ùn hè micca rilevatu è risoltu in tempu, affetterà e prestazioni di l'attrezzatura di pruduzzione o causerà danni à u laser cù u tempu. S&A chiller sparterà cun voi l'8 ragioni è e soluzioni per u sovraccaricu di u compressore di u refrigeratore laser.
1. Verificate s'ellu ci hè una perdita di refrigerante in u portu di saldatura di u tubu di rame in u chiller. Macchie d'oliu ponu accade in a perdita di refrigerante, verificate attentamente, s'ellu ci hè una perdita di refrigerante, cuntattate u persunale di post-vendita di u fabricatore di u chiller laser per trattà.
2. Osservate s'ellu ci hè ventilazione intornu à u refrigeratore. L'uscita d'aria (ventilatore di u refrigeratore) è l'entrata d'aria (filtru di polvere di u refrigeratore) di u refrigeratore industriale devenu esse luntanu da l'ostaculi.
3. Verificate s'ellu u filtru di polvere è u condensatore di u refrigeratore sò intasati di polvere. A rimuzione regulare di a polvere dipende da l'ambiente operativu di a macchina. Cum'è a trasfurmazione di u mandrinu è altri ambienti difficili, pò esse pulita una volta ogni duie settimane.
4. Verificate s'ellu u ventilatore di u refrigeratore funziona nurmalmente. Quandu u compressore si mette in funzione, u ventilatore si metterà ancu in funzione in modu sincronu. S'ellu ùn si mette micca in funzione, verificate s'ellu hè difettuosu.
5. Verificate s'è a tensione di u refrigeratore hè nurmale. Fornite a tensione è a frequenza indicate nantu à a targhetta di a macchina. Hè cunsigliatu d'installà un stabilizzatore di tensione quandu a tensione fluttua assai.
6. Verificate s'ellu u condensatore di avviamentu di u compressore hè in a gamma di valori nurmali. Aduprate un multimetru per misurà a capacità di u condensatore per vede s'ellu a superficia di u condensatore hè dannighjata.
7. Verificate s'è a capacità di raffreddamentu di u chiller hè inferiore à u valore caloricu di u caricu. Hè cunsigliatu di utilizà u chiller opzionale cù una capacità di raffreddamentu superiore à u valore caloricu.
8. U compressore hè difettuosu, a corrente di travagliu hè troppu grande, è ci hè un rumore anormale durante u funziunamentu. Hè cunsigliatu di rimpiazzà u compressore.
Quì sopra sò e ragioni è e suluzioni per a sovraccarica di u compressore di u refrigeratore laser riassunte da S&A ingegneri di refrigeratori. Spergu di aiutà vi à amparà qualcosa nantu à i tipi di guasti di u refrigeratore è e suluzioni à i guasti per facilità una rapida risoluzione di i prublemi.
![S&A Unità di refrigerazione industriale CWFL-1000]()