Chì si deve fà per trattà u prublema di surriscaldamentu di a macchina di taglio laser CO2 in America?

Quandu a macchina di taglio laser CO2 hà u prublema di surriscaldamentu, deve esse stata in funzione per un bellu pezzu. S'ella cuntinueghja à funziunà cusì senza un raffreddamentu efficace, allora u tubu laser CO2 in l'internu hè prubabile di scoppià. Dunque, hè abbastanza necessariu equipà cù un'unità di raffreddamentu industriale stabile, ma a quistione hè, cumu?
Recentemente, un cliente di i Stati Uniti hà fattu e stesse dumande. Ci hà datu a scheda tecnica di a so macchina di taglio laser CO2 è vuleria cumprà un'unità di raffreddamentu industriale per rinfriscà a macchina laser, ma ùn era micca sicuru di quale sceglie. A putenza di a so macchina di taglio laser CO2 hè alimentata da un tubu laser CO2 di 400W cum'è indicatu in a scheda tecnica sottu.


Ebbè, per u raffreddamentu di a macchina di taglio laser CO2 di 400W, avemu un'unità di raffreddamentu industriale CW-6100 stabile è affidabile. S&A U sistema di raffreddamentu laser CO2 Teyu CW-6100 hà una capacità di raffreddamentu di 4200W è una stabilità di temperatura di ±0,5 ℃. Hà duie modalità di cuntrollu di a temperatura per chì l'utilizatori possinu cambià in modalità diverse secondu i so bisogni. Inoltre, l'unità di raffreddamentu industriale CW-6100 hà l'indicatore di livellu in u fondu di a macchina, chì facilita l'utilizatori quandu anu bisognu di riempie l'acqua. Chì design ben pensatu, nò? Per via di a so affidabilità è stabilità, S&A L'unità di raffreddamentu industriale Teyu CW-6100 hè stata l'accessoriu pupulare di parechji utilizatori di macchine di taglio laser CO2 in u mondu.









































































































