Cù u calore di l'estate in pienu sviluppu, i refrigeratori industriali - apparecchiature di raffreddamentu vitali in parechje applicazioni industriali - ghjocanu un rolu cruciale per assicurà linee di pruduzzione fluide. In ambienti caldi, i refrigeratori industriali ponu attivà diverse funzioni di autoprotezione, cum'è l'allarme di temperatura ambiente ultra alta E1, per assicurà una pruduzzione sicura. Questa guida vi aiuterà à risolve i prublemi di l'allarme E1 in i refrigeratori industriali di TEYU S&A:
Causa pussibile 1: Temperatura ambiente troppu alta
Appughjà u buttone "▶" nant'à u controller per entre in u menu di visualizazione di statu è verificà a temperatura indicata da t1. S'ella hè vicina à 40 °C, a temperatura ambiente hè troppu alta. Hè cunsigliatu di mantene a temperatura ambiente trà 20-30 °C per assicurà chì u refrigeratore industriale funziona nurmalmente.
Sè a temperatura elevata di l'officina affetta u refrigeratore industriale, cunsiderate l'usu di metudi di raffreddamentu fisicu cum'è ventilatori raffreddati à acqua o tende d'acqua per riduce a temperatura.
Causa pussibile 2: Ventilazione inadeguata intornu à u refrigeratore industriale
Verificate chì ci sia abbastanza spaziu intornu à l'entrata è a surtita di l'aria di u refrigeratore industriale. A surtita di l'aria deve esse almenu à 1,5 metri di distanza da qualsiasi ostaculu, è l'entrata di l'aria deve esse almenu à 1 metru di distanza, assicurendu una dissipazione ottimale di u calore.
Causa pussibile 3: Accumulazione di polvere pesante in u refrigeratore industriale
D'estate, i refrigeratori industriali sò aduprati più spessu, ciò chì face chì a polvera s'accumuli facilmente nantu à e garze filtranti è i condensatori. Puliteli regularmente è aduprate una pistola à aria per soffià via a polvera da l'alette di u condensatore. Questu migliurà efficacemente l'efficienza di dissipazione di u calore di u refrigeratore industriale. (Quantu più grande hè a putenza di u refrigeratore industriale, più spessu duvete pulisce.)
Causa pussibile 4: Sensore di temperatura ambiente difettuosu
Pruvate u sensore di temperatura ambiente piazzendulu in acqua cù una temperatura cunnisciuta (suggerita 30 ° C) è verificate se a temperatura visualizzata currisponde à a temperatura attuale. S'ellu ci hè una discrepanza, u sensore hè difettuosu (un sensore di temperatura ambiente difettuosu pò attivà u codice d'errore E6). In questu casu, u sensore deve esse rimpiazzatu per assicurà chì u refrigeratore industriale possi rilevà accuratamente a temperatura ambiente è aghjustà si di cunsiguenza.
Sè avete sempre dumande nantu à a manutenzione o a risoluzione di i prublemi di i refrigeratori industriali TEYU S&A, cliccate nantu à Risoluzione di i prublemi di i refrigeratori , o cuntattate a nostra squadra di post-vendita àservice@teyuchiller.com .
![Cumu risolve u difettu di l'allarme di temperatura ambiente ultraelevata E1 nantu à i refrigeratori industriali?]()