Cù a sterilizazione di alta qualità, l'UVC hè ben ricunnisciuta da l'industria medica mundiale. Questu hà purtatu à u numeru crescente di pruduttori di macchine di polimerizazione UV, ciò chì suggerisce chì l'applicazioni chì necessitanu a tecnulugia di polimerizazione UV LED sò ancu in crescita. Allora, cumu sceglie una macchina di polimerizazione UV adatta? Chì si deve tene in contu?
1. Lunghezza d'onda
A lunghezza d'onda cumuna di a polimerizazione UV LED include 365nm, 385nm, 395nm è 405nm. A lunghezza d'onda di a macchina di polimerizazione UV deve currisponde à quella di a colla UV. Per a maiò parte di l'industrie chì necessitanu colla UV, 365nm hè a prima scelta è a maiò parte di e macchine di polimerizazione UV prodotte da i pruduttori anu ancu una lunghezza d'onda di 365nm. A seconda scelta seria 395nm. In paragone cù altre lunghezze d'onda, l'esigenza pò esse persunalizata.
2. Intensità di l'irradiazione UV
Hè ancu cunnisciuta cum'è intensità d'illuminazione (Wcm2 o mWcm2). Combina un altru fattore per furmà u standard di polimerizazione è quellu fattore hè u valore di l'energia d'illuminazione (Jcm2 o mJcm2). Ci hè una cosa da nutà chì ùn hè micca più alta l'intensità d'irradiazione, più altu hè l'effettu di polimerizazione. L'adesivu UV, l'oliu UV o a pittura UV ponu ottene u megliu effettu di polimerizazione sottu una certa gamma d'intensità d'illuminazione. Una intensità d'illuminazione troppu bassa porterà à una polimerizazione insufficiente, ma una intensità d'illuminazione troppu alta ùn porterà micca necessariamente à un megliu effettu di polimerizazione. A macchina di polimerizazione UV portatile intelligente generale hà a capacità di aghjustà l'intensità d'illuminazione di uscita. È u cambiamentu di l'adesivu UV ùn farà alcuna differenza per i bisogni di polimerizazione. Per ciò chì riguarda e macchine senza queste funzioni di regulazione, l'utilizatori ponu cambià a distanza d'irradiazione per aghjustà l'intensità d'illuminazione. Più corta hè a distanza di l'irradiazione, più alta hè l'intensità d'illuminazione UV.
3. Metudu di raffreddamentu
A macchina di polimerizazione UV hà 3 modi di dissipazione di u calore, cumprese a dissipazione automatica di u calore, u raffreddamentu à aria è u raffreddamentu à acqua. I metudi di dissipazione di u calore di a macchina di polimerizazione UV sò decisi da a putenza di a luce LED UV, a putenza elettrica è a dimensione. Per a dissipazione automatica di u calore, quella tipica hè a fonte di luce puntuale senza ventilatore di raffreddamentu. In quantu à u raffreddamentu à aria, hè spessu adupratu in applicazioni di polimerizazione adesiva UV. In quantu à u raffreddamentu à acqua, hè spessu necessariu per u sistema di polimerizazione UV di alta putenza. Quessi sistemi LED UV chì utilizanu u raffreddamentu à aria ponu ancu aduprà u raffreddamentu à acqua per a dissipazione di u calore, ciò chì si traduce in un livellu di rumore più bassu è una vita più longa per i sistemi LED UV.
U raffreddamentu à l'acqua chì e macchine di polimerizazione UV o altri sistemi LED UV applicanu si riferisce spessu à u refrigeratore di prucessu industriale. A circulazione cuntinua è consistente di l'acqua pò aiutà à caccià u calore in modu abbastanza efficace da u cumpunente principale di queste macchine - a luce LED UV.
S&A I refrigeratori di prucessu industriale di a serie CW sò largamente usati per u raffreddamentu di luci LED UV di alta putenza è offrenu una capacità di raffreddamentu finu à 30 kW. Sò faciuli d'utilizà è cuncepiti cù funzioni intelligenti di cuntrollu di a temperatura è di prutezzione d'allarme in modu chì i vostri sistemi LED UV possinu sempre ottene e migliori prestazioni. Cum'è un produttore affidabile di refrigeratori d'acqua industriali, furnimu ancu 2 anni di garanzia per chì l'utilizatori possinu esse sicuri di utilizà i nostri refrigeratori. Scuprite i mudelli cumpleti di refrigeratori à https://www.teyuchiller.com/industrial-process-chiller_c4 .
![Cumu sceglie un sistema di polimerizazione UV adattatu? 1]()