
Cum'è tutti sapemu, u flussu di a pompa hè strettamente ligatu à e prestazioni di u refrigeratore d'acqua à circuitu chjusu. Ma parechji utilizatori penseranu chì più grande hè u flussu di a pompa, megliu hè. Ma hè veramente cusì? Ebbè, vi spiegheremu un pocu quì.
1. Sè u flussu di a pompa hè troppu chjucu -
Sè u flussu di a pompa hè troppu chjucu, u calore ùn pò esse eliminatu rapidamente da l'equipaggiu laser. Dunque, u prublema di surriscaldamentu di a macchina laser ùn pò esse trattatu efficacemente. Inoltre, postu chì a velocità di l'acqua di raffreddamentu ùn hè micca abbastanza rapida, a differenza di temperatura trà l'entrata è l'uscita di l'acqua diventerà più grande, ciò chì ùn hè micca bonu per a macchina laser.
2. Sè u flussu di a pompa hè troppu grande -
Sè u flussu di a pompa hè troppu grande, garantisce a prestazione di raffreddamentu di u refrigeratore d'acqua industriale. Ma questu aumenterà u costu innecessariu di l'equipaggiu è u costu di l'elettricità.
Da a spiegazione sopra, pudemu vede chì nè un flussu di pompa troppu grande nè un flussu di pompa troppu chjucu hè bonu per u refrigeratore d'acqua industriale à circuitu chjusu stessu. L'unica linea guida per u flussu di pompa hè chì u flussu di pompa adattatu sia u megliu.
Dopu à 19 anni di sviluppu, avemu stabilitu un sistema rigorosu di qualità di i prudutti è furnimu un serviziu post-vendita ben stabilitu. Offremu più di 90 mudelli standard di refrigeratori d'acqua è 120 mudelli di refrigeratori d'acqua per a persunalizazione. Cù una capacità di raffreddamentu chì varieghja da 0,6 KW à 30 KW, i nostri refrigeratori d'acqua sò applicabili per raffreddà diverse fonti laser, macchine di trasfurmazione laser, macchine CNC, strumenti medichi, apparecchiature di laburatoriu è cusì via.

 
    







































































































