L'unità di refrigeratore d'acqua industriale hè nurmalmente classificata in refrigeratore raffreddato à aria è refrigeratore raffreddato à acqua. Hè un dispusitivu di raffreddamentu chì furnisce una temperatura costante, un flussu costante è una pressione costante. A gamma di cuntrollu di temperatura di diversi tipi di refrigeratori d'acqua industriali hè diversa. Per S&Un refrigeratore, a gamma di cuntrollu di temperatura hè di 5-35 gradi C. U principiu di funziunamentu di u refrigeratore hè abbastanza simplice. Prima di tuttu, aghjunghjendu una certa quantità d'acqua in u refrigeratore. Dopu, u sistema di refrigerazione in u chiller raffreddarà l'acqua è dopu l'acqua fresca serà trasferita da a pompa d'acqua à l'attrezzatura da raffreddà. Dopu, l'acqua piglierà u calore da quellu equipaggiu è tornerà à u refrigeratore per inizià un altru ciclu di refrigerazione è circulazione di l'acqua. Per mantene u statu ottimale di l'unità di raffreddamentu d'acqua industriale, devenu esse presi in contu certi tipi di metudi di manutenzione è di risparmiu energeticu.
1. Aduprate acqua di alta qualità
U prucessu di trasferimentu di calore si basa nantu à a circulazione cuntinua di l'acqua. Dunque, a qualità di l'acqua ghjoca un rolu chjave in u funziunamentu di u refrigeratore d'acqua industriale. Parechji utilizatori utilizanu l'acqua di rubinettu cum'è acqua di circulazione è questu ùn hè micca cunsigliatu. Perchè ? Ebbè, l'acqua di u rubinettu cuntene spessu una certa quantità di bicarbonatu di calciu è bicarbonatu di magnesiu. Sti dui tipi di sustanzi chimichi ponu facilmente decompone si è sedimentà in u canale d'acqua per furmà intasamenti, chì affetteranu l'efficienza di scambiu di calore di u condensatore è di l'evaporatore, purtendu à un aumentu di a fattura di l'elettricità. L'acqua perfetta per l'unità di raffreddamentu d'acqua industriale pò esse acqua purificata, acqua distillata pulita o acqua deionizzata.
2. Cambiate l'acqua regularmente
Ancu s'è no usemu acqua di alta qualità in u chiller, hè inevitabile chì alcune piccule particelle possinu scorrere in u canale d'acqua durante a circulazione di l'acqua trà u chiller è l'attrezzatura. Dunque, hè ancu assai impurtante di cambià l'acqua regularmente. Nurmalmente, cunsigliemu à l'utilizatori di fà què ogni 3 mesi. Ma per certi casi, per esempiu u locu di travagliu assai pulverulente, u cambiamentu di l'acqua deve esse più frequente. Dunque, a frequenza di cambiamentu di l'acqua pò dipende da l'ambiente di travagliu attuale di u chiller.
3. Mantene u refrigeratore in un ambiente ben ventilatu
Cum'è parechji apparecchi industriali, l'unità di raffreddamentu d'acqua industriale deve esse piazzata in un ambiente ben ventilatu, affinchì possi dissipà u so calore nurmalmente. Sapemu tutti chì u surriscaldamentu accurterà a vita di serviziu di u chiller. Per ambiente ben ventilatu, ci riferimu à :
A. A temperatura ambiente deve esse inferiore à 40 gradi C;
B. L'entrata d'aria è l'uscita d'aria di u refrigeratore devenu avè una certa distanza da l'ostaculi. (A distanza varia in diversi mudelli di refrigeratori)
Spergu chì i cunsiglii di mantenimentu è di risparmiu energeticu sopra citati vi sianu utili :)