L'acrilico hè rinumatu è largamente applicatu per via di a so eccellente trasparenza, stabilità chimica è resistenza à u clima. L'equipaggiu cumuni utilizatu in u processu acrilicu include incisori laser è router CNC. In u processu acrilicu, un picculu chiller industriale hè necessariu per riduce l'effetti termali, migliurà a qualità di taglio, è indirizzà i "bordi gialli".
L'acrilicu, cunnisciutu ancu PMMA o plexiglass, hè derivatu da a parola inglesa "acrylic" (metacrilate di polimetile). Cum'è un polimeru termoplasticu essenziale, sviluppatu prima, l'acrilico hè rinumatu per a so eccellente trasparenza, stabilità chimica è resistenza à u clima. Hè ancu faciule di tinghje, processà, è hà un aspettu visualmente attraente, facendu largamente utilizatu in diversi campi, cum'è a custruzzione, i prughjetti di illuminazione è l'artisanat. L'indicatori di qualità chjave per i fogli acrilichi includenu durezza, spessore è trasparenza.
Equipamentu di trasfurmazioni acrilicu
L'equipaggiu cumuni utilizatu in u processu acrilicu include incisori laser è router CNC. L'incisioni laser cuntrolanu precisamente l'emissione di raggi laser, cuncintrali nantu à a superficia di a foglia acrilica. L'alta densità d'energia di u laser face chì u materiale in u puntu focale si vaporizeghja o si fonde rapidamente, permettendu incisione è taglio d'alta precisione senza cuntattu cù grande flessibilità. I router CNC, invece, utilizanu sistemi di cuntrollu numericu di computer per guidà l'arnesi di incisione in scultura tridimensionale nantu à fogli acrilichi, chì permettenu a creazione di forme è mudelli cumplessi.
Requisiti di rinfrescante in u processu acrilicu
Durante u processu di l'acrilicu, hè propensu à a deformazione di u calore, cù u surriscaldamentu di i fogli chì portanu à cambiamenti dimensionali o scorching. Questu hè particularmente un prublema durante u taglio laser, induve l'alta energia di u fasciu laser pò causà riscaldamentu localizatu, risultatu in u materiale brusgiatu o vaporizing, chì porta à l'apparizione di marchi di vaporizzazione gialli, cumunimenti cunnisciuti cum'è "bordi gialli". Per affruntà stu prublema, usendu a un picculu chiller industriale per u cuntrollu di a temperatura hè assai efficace. Chillers industriali ponu calà a temperatura di trasfurmazioni, riducendu l'effetti termali, migliurà a qualità di taglio, è minimizendu l'occurrence di bordi gialli.
TEYU S&A 's chillers à ciclu chjusu, cum'è u picculu chiller industriale CW-3000, sò dotati di funziunalità cum'è scambiatori di calore anti-clogging, alarmi di monitoraghju di flussu è allarmi di sopra-temperatura. Sò efficienti in energia, compacti, faciuli di spustà, installà è operanu, è minimizanu ancu l'impattu di i detriti fini nantu à u picculu chiller durante l'incisione acrilica.
U prucessu di materiale acrilicu hè largamente appiicatu, è cù l'avanzamenti tecnologichi cuntinui è l'espansione di e zone d'applicazione, i so perspettivi di sviluppu sò ancu più brillanti.
Semu quì per voi quandu avete bisognu di noi.
Per piacè compie u furmulariu per cuntattateci, è saremu felici di aiutà.
Dritti d'autore © 2025 TEYU S&A Chiller - Tutti i diritti riservati.