In
refrigeratore industriale
sistemi di raffreddamentu, i cicli di refrigerante attraversu una seria di trasfurmazioni energetiche è cambiamenti di fase per ottene un raffreddamentu efficace. Stu prucessu comprende quattru tappe chjave: evaporazione, cumpressione, cundensazione è espansione.
1. Evaporazione:
In l'evaporatore, u refrigerante liquidu à bassa pressione assorbe u calore da l'ambiente circundante, pruvucendu a so evaporazione in un gas. Questa assorbimentu di calore abbassa a temperatura ambiente, creendu l'effettu di rinfrescante desideratu.
2. Compressione:
U refrigerante gaseosu entra tandu in u cumpressore, induve l'energia meccanica hè applicata per aumentà a so pressione è a so temperatura. Questa tappa trasforma u refrigerante in un statu di alta pressione è alta temperatura.
3. Cundensazione:
Dopu, u refrigerante à alta pressione è à alta temperatura scorri in u condensatore. Quì, libera calore à l'ambiente circundante è si condensa gradualmente in un statu liquidu. Durante sta fase, a temperatura di u refrigerante diminuisce mentre si mantene una pressione alta.
4. Espansione:
Infine, u refrigerante liquidu à alta pressione passa per una valvula di espansione o un acceleratore, induve a so pressione cala di colpu, restituendulu à un statu di bassa pressione. Questu prepara u refrigerante per rientre in l'evaporatore è ripete u ciclu.
Stu ciclu cuntinuu assicura un trasferimentu di calore efficiente è mantene e prestazioni di raffreddamentu stabili di i refrigeratori industriali, supportendu diverse applicazioni industriali.
![TEYU industrial chillers for cooling various industrial and laser applications]()