U prucessu di mischju di Banbury ghjoca un rolu cruciale in a fabricazione di gomma è plastica mischjendu uniformemente polimeri è additivi per migliurà e prestazioni di i materiali. À u core di stu prucessu si trova u miscelatore internu, cunnisciutu ancu cum'è Banbury o impastatrice, chì utilizza dui rotori rotanti in una camera sigillata sottu pressione è temperatura cuntrullate per fà una miscelazione intensiva.
Questi miscelatori sò largamente usati in a pruduzzione di pneumatici, articuli di gomma, mudificazione di plastica è trasfurmazione di asfaltu. In l'industria di i pneumatici, per esempiu, u miscelatore deve mischjà a gomma cù u neru di carbone, l'agenti indurenti è altri additivi à alta temperatura è pressione per risponde à i requisiti esigenti di resistenza à l'usura è à l'invecchiamentu. Tuttavia, e temperature micontrollate ponu purtà à parechji prublemi:
Degradazione di u materiale per via di a rottura di a catena di polimeri, chì risulta in una riduzione di a resistenza è di l'elasticità.
Efficienza di pruduzzione più bassa per via di una miscelazione irregulare è di tempi di trasfurmazione prolungati.
Danni à l'attrezzatura per via di u calore chì accelera l'usura di cumpunenti cum'è rulli, guarnizioni è cuscinetti.
Rischi per a sicurezza da lubrificanti deteriorati è aumentu di l'attritu, chì aumentanu e probabilità di guasti meccanichi o incendi.
![Upgrading Rubber and Plastic Mixing with Industrial Chillers]()
Per affruntà queste sfide, i refrigeratori industriali sò vitali per furnisce un raffreddamentu consistente durante u prucessu di miscelazione. Circulendu acqua fredda, aiutanu à mantene e temperature di trasfurmazione ideali è assicuranu cundizioni di pruduzzione stabili. I principali benefici includenu:
Cuntrollu precisu di a temperatura (finu à ± 1 ° C) per priservà l'integrità di a materia prima è a qualità di u produttu.
Produttività mejorata grazia à un raffreddamentu più veloce è cicli di miscelazione più brevi.
Vita di l'attrezzatura allungata riducendu u stress meccanicu è l'usura indotti da u calore.
Ambienti di travagliu più sicuri è più cunfurtevuli cù temperature ambiente più basse.
Cù più di 23 anni di sperienza in u cuntrollu di a temperatura industriale, TEYU offre una larga gamma di
refrigeratori industriali
cù capacità di raffreddamentu da 300W à 42kW è precisione di cuntrollu di temperatura finu à ±0,08°C. A serie CWFL, cù raffreddamentu à doppiu circuitu, hè ideale per applicazioni di sistemi laser à fibra d'alta precisione da 500W à 240kW. Parechji mudelli supportanu a cumunicazione RS-485 per u monitoraghju in tempu reale è l'integrazione di l'equipaggiamenti. Cù più di 200 000 unità spedite ogni annu, TEYU hè un partenariu di fiducia in l'industrie di macchine, trasfurmazioni laser è elettronica di precisione in u mondu sanu.
![TEYU Chiller Manufacturer and Supplier with 23 Years of Experience]()