A microfluidica hè stata sviluppata in l'anni 1980 è si riferisce à una tecnulugia per u cuntrollu precisu è a manipulazione di fluidi à microscala, in particulare strutture submicroniche. Hè una tecnulugia interdisciplinare chì implica chimica, fisica di i fluidi, microelettronica, novi materiali, biologia è ingegneria biomedica. Grazie à u so picculu vulume, u so bassu cunsumu energeticu è a so piccula impronta di u dispusitivu, a microfluidica hè assai promettente per una varietà di applicazioni in diagnosi medica, analisi biochimica, sintesi chimica è monitoraghju ambientale.
A forma principale di chip microfluidichi si riferisce à l'integrazione basica di unità operative implicate in i campi di a chimica è di a biologia cum'è a preparazione di campioni, a reazione, a separazione, a rilevazione, a cultura cellulare, a classificazione è a lisi in un pezzu di parechji centimetri quadrati o ancu nantu à un chip più chjucu. Si forma una rete di microcanali, è un fluidu cuntrollabile scorre per tuttu u sistema. I chip microfluidichi anu parechji vantaghji cum'è un vulume ligeru, un vulume di campione è di reagente minore, una velocità di reazione rapida, un processu parallelu à grande scala è a dispunibilità in i campi di a biologia, a chimica, a medicina, ecc.
![A saldatura laser microfluidica richiede un refrigeratore laser?]()
A saldatura laser di precisione migliora u chip microfluidicu
Un chip microfluidicu hè un picculu chip à basa di plastica chì integra parechji passi, cumprese a preparazione di u campione, e reazioni biochimiche è a rilevazione di i risultati. Tuttavia, per cunvertisce u numeru di reagenti in microlitri o ancu nanolitri o picolitri, i requisiti di a tecnulugia di saldatura sò estremamente elevati.
E tecniche cumuni di saldatura cum'è l'ultrasoni, a pressatura à calore è l'incollatura anu svantaghji. A tecnulugia à ultrasoni hè propensa à sversamenti è polvere, mentre chì a tecnulugia di pressatura à caldu pò deformassi è traboccà facilmente, risultendu in una bassa efficienza di pruduzzione.
A saldatura laser, invece, hè una tecnica di saldatura senza cuntattu chì usa un raghju laser finu per cunnette e parti cù estrema precisione è velocità. Stu metudu ùn hà micca impattu nantu à u canale di flussu, è a precisione di a saldatura pò esse precisa cum'è 0,1 mm da u bordu di u filu di saldatura à u canale di flussu. Ùn ci hè vibrazione, rumore o polvere durante u prucessu di saldatura. Un metudu di saldatura cusì pulitu ne face una scelta ideale per i requisiti di saldatura di precisione di i prudutti plastichi medichi.
A saldatura laser deve esse dotata di un refrigeratore laser
Per a trasfurmazione di precisione di chip microfluidichi, a macchina di saldatura laser hà bisognu di cuntrullà accuratamente a temperatura di u laser per assicurà a stabilità di l'output di u raghju laser. Cusì, un refrigeratore di saldatura laser hè necessariu. U fabricatore di refrigeratori laser TEYU hà più di 21 anni di sperienza in u raffreddamentu laser, cù più di 90 prudutti applicabili à più di 100 industrie. Per esempiu, i refrigeratori di a serie CWFL furniscenu una doppia modalità di cuntrollu di a temperatura per u raffreddamentu di u laser è di l'ottica separatamente. Avvisi d'allarme multipli è funzioni Modbus-485 furniscenu un forte supportu per a trasfurmazione fine di a saldatura laser.
![A saldatura laser microfluidica richiede un refrigeratore laser?]()