
Cum'è tutti sapemu, u tagliatore laser à fibra hè ideale per u trattamentu di materiali metallichi, mentre chì u tagliatore laser à CO2 hè adattatu per u tagliu di materiali non metallichi. Ma fora di questu, quantu sapete di e so differenze? Oghje, anderemu in prufundità.
Prima, u generatore laser è u trasferimentu di u fasciu laser sò diffirenti. In u taglierinu laser CO2, u CO2 cum'è un tipu di gas hè u mediu chì genera u fasciu laser. Per u taglierinu laser à fibra, u fasciu laser hè generatu da pompe laser à diodi multipli è dopu trasferitu da un cavu di fibra ottica flessibile à a testa di tagliu laser invece di esse trasferitu da un riflettore. Stu tipu di trasferimentu di u fasciu laser hà parechji vantaghji. Per esempiu, a dimensione di a tavola di tagliu laser pò esse più flessibile. In u taglierinu laser CO2, u so riflettore deve esse installatu à una certa distanza. Ma per u taglierinu laser à fibra, ùn hà micca stu tipu di limitazione. Intantu, paragunatu cù u taglierinu laser CO2 di a stessa putenza, u taglierinu laser à fibra pò esse più compactu per via di a capacità di a fibra di esse curva.
Siconda, l'efficienza di cunversione elettro-ottica hè diversa. Cù un modulu digitale à statu solidu cumpletu, un cuncepimentu simplificatu, a taglierina laser à fibra hà una efficienza di cunversione elettro-ottica più alta cà a taglierina laser CO2. Per a taglierina laser CO2, u tassu di efficienza attuale hè intornu à 8%-10%. Per a taglierina laser à fibra, u tassu di efficienza attuale hè intornu à 25%-30%.
Terzu, a lunghezza d'onda hè diversa. U tagliatore laser à fibra hà una lunghezza d'onda corta, dunque i materiali ponu assorbe megliu u raghju laser, in particulare i materiali metallichi. Hè per quessa chì u tagliatore laser à fibra pò taglià l'ottone è u rame è i materiali non conduttivi. Cù un puntu focale più chjucu è una prufundità focale più profonda, u laser à fibra hè capace di taglià materiali fini è materiali di spessore mediu in modu assai efficiente. Quandu si taglia materiale di spessore 6 mm, u tagliatore laser à fibra di 1,5 KW pò avè a stessa velocità di taglio di u tagliatore laser CO2 di 3 KW. Per u tagliatore laser CO2, a lunghezza d'onda hè intornu à 10,6 μm. Stu tipu di lunghezza d'onda u rende ideale per taglià materiali non metallichi, postu chì questi materiali ponu assorbe megliu u raghju di luce laser CO2.
Quartu, a frequenza di manutenzione hè diversa. A taglierina laser CO2 hà bisognu di manutenzione regulare, cumprese u riflettore, u risonatore è altri cumpunenti. È postu chì a taglierina laser CO2 hà bisognu di CO2 cum'è generatore laser, u risonatore pò esse facilmente inquinatu per via di a purezza di u CO2. Dunque, a pulizia di u risonatore hè ancu necessaria periodicamente. In quantu à a taglierina laser à fibra, ùn hà quasi bisognu di manutenzione.
Ancu s'è a taglierina laser à fibra è a taglierina laser à CO2 anu tante differenze, anu una cosa in cumunu. È tramindui anu bisognu di raffreddamentu laser, perchè generanu inevitabilmente calore durante l'operazione. Per raffreddamentu laser, spessu vulemu dì aghjunghje un refrigeratore d'acqua laser efficiente.
S&A Teyu hè un fabricatore affidabile di refrigeratori laser in Cina è hè statu un espertu in u raffreddamentu laser per 19 anni. I refrigeratori d'acqua laser di a serie CWFL è di a serie CW sò specificamente cuncepiti per u raffreddamentu rispettivamente di laser in fibra è laser CO2. Hè abbastanza faciule dimensionà un refrigeratore d'acqua per a vostra taglierina laser, perchè a guida di selezzione principale dipende da a putenza laser. Sè ùn site micca sicuru di quale refrigeratore d'acqua laser hè adattatu per a vostra taglierina laser, pudete solu mandà un email àmarketing@teyu.com.cn è u nostru cullega di vendita vi aiuterà à decide.









































































































